V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko ollut koskaan oikein pahassa influenssassa? Itse olen, makasin kaksi päivää täysin horroksessa, en kunnolla muistanut mitä noina päivinä tapahtui. Jo juoman hakeminen keittiöstä oli todellinen urakka, pään nostaminen sängystä, jotta pystyin juomaan kävi työstä. Tuskin olet ainakaan nyt, sillä tuossa kunnossa oli lähes mahdotonta edes katsoa tv:tä, pystyin siihen muutamia minuutteja kerrallaan tosin tietämättä mitä siellä kunnolla tapahtui.
Onneksi meillä ei ollut tuolloin lapsia. Kauhistuttaa ajatella, jos pitäisi tuossa kunnossa kyetä huolehtimaan vilkkaasta vajaan vuoden ikäisestä, kun ei itse meinaa pystyssä pysyä.
En influenssassa, mutta mm. pahassa sappitulehduksessa ja oksennustaudissa. Silloin maattiin 5 kk ikäisen kanssa vaan sängyssä. Tungin sille tissiä suuhun vähän väliä, leluja oli sängyssä ja yritin että nukkuis enemmän. Oli helvettiä, mutta joten siitä selvis. Oksennustaudissa olen lukittautunut mm. suihkuun oksentamaan ja lapsi mukana..