Y
yhmamma
Vieras
Jos mun lapset rokotetaan mut mua ei, olen yli24v ja perusterve enkä raskaana, kuka mun lapsia hoitaa jos olen sikainfluenssan takia pedissä 2 viikkoa? Mietiskelen vaan...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Sinä, lapsen isä, isovanhemmat tai sukulaiset/tuttavat.
Aika helppo vastaus helppoon kysymykseen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kuka muukaan:Äitihän ne hoitaa aina. AINA.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Sinä, lapsen isä, isovanhemmat tai sukulaiset/tuttavat.
Aika helppo vastaus helppoon kysymykseen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä:Alkuperäinen kirjoittaja kuka muukaan:Äitihän ne hoitaa aina. AINA.
Nimenomaan. Esim. itse olin viime talvena a-influenssassa ja kukako hoiti kolme alle 4 veetä? No minä tietty. Kukas sitte????
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä:Alkuperäinen kirjoittaja kuka muukaan:Äitihän ne hoitaa aina. AINA.
Nimenomaan. Esim. itse olin viime talvena a-influenssassa ja kukako hoiti kolme alle 4 veetä? No minä tietty. Kukas sitte????
miten olis vaikka lasten isä tai isovanhemmat?
Alkuperäinen kirjoittaja ....:no entäs sitten jos on sairaalassa. ei tukiverkkoja, eikä varoja yksityiseen hoitajaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ....:no entäs sitten jos on sairaalassa. ei tukiverkkoja, eikä varoja yksityiseen hoitajaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä:Alkuperäinen kirjoittaja kuka muukaan:Äitihän ne hoitaa aina. AINA.
miten olis vaikka lasten isä tai isovanhemmat?
Isovanhemmat töissä, samoin lasten isä. Enkä koe olevani sellanen sängynpohjassa uikuttaja kipeänäkään, eikä tullut kyllä edes mieleen, että mies olisi ollut töistä pois!!!
Alkuperäinen kirjoittaja toinen yh:vähän realismia kehiin, oletko joka kevät ja syksy kausi-influenssan takia 2 viikkoa pedissä? kuka lapsiasi silloin hoitaa? epäilen itselläni possunuhaa nyt ja lapseni hoidan kuten aina muulloinkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja toinen yh:vähän realismia kehiin, oletko joka kevät ja syksy kausi-influenssan takia 2 viikkoa pedissä? kuka lapsiasi silloin hoitaa? epäilen itselläni possunuhaa nyt ja lapseni hoidan kuten aina muulloinkin.
Oletko ollut koskaan oikein pahassa influenssassa? Itse olen, makasin kaksi päivää täysin horroksessa, en kunnolla muistanut mitä noina päivinä tapahtui. Jo juoman hakeminen keittiöstä oli todellinen urakka, pään nostaminen sängystä, jotta pystyin juomaan kävi työstä. Tuskin olet ainakaan nyt, sillä tuossa kunnossa oli lähes mahdotonta edes katsoa tv:tä, pystyin siihen muutamia minuutteja kerrallaan tosin tietämättä mitä siellä kunnolla tapahtui.
Onneksi meillä ei ollut tuolloin lapsia. Kauhistuttaa ajatella, jos pitäisi tuossa kunnossa kyetä huolehtimaan vilkkaasta vajaan vuoden ikäisestä, kun ei itse meinaa pystyssä pysyä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja toinen yh:vähän realismia kehiin, oletko joka kevät ja syksy kausi-influenssan takia 2 viikkoa pedissä? kuka lapsiasi silloin hoitaa? epäilen itselläni possunuhaa nyt ja lapseni hoidan kuten aina muulloinkin.
Oletko ollut koskaan oikein pahassa influenssassa? Itse olen, makasin kaksi päivää täysin horroksessa, en kunnolla muistanut mitä noina päivinä tapahtui. Jo juoman hakeminen keittiöstä oli todellinen urakka, pään nostaminen sängystä, jotta pystyin juomaan kävi työstä. Tuskin olet ainakaan nyt, sillä tuossa kunnossa oli lähes mahdotonta edes katsoa tv:tä, pystyin siihen muutamia minuutteja kerrallaan tosin tietämättä mitä siellä kunnolla tapahtui.
Onneksi meillä ei ollut tuolloin lapsia. Kauhistuttaa ajatella, jos pitäisi tuossa kunnossa kyetä huolehtimaan vilkkaasta vajaan vuoden ikäisestä, kun ei itse meinaa pystyssä pysyä.
Alkuperäinen kirjoittaja Seanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja toinen yh:vähän realismia kehiin, oletko joka kevät ja syksy kausi-influenssan takia 2 viikkoa pedissä? kuka lapsiasi silloin hoitaa? epäilen itselläni possunuhaa nyt ja lapseni hoidan kuten aina muulloinkin.
Lapsettomilla on tuo ihana etuoikeus sairastaa kunnolla, lapsellisilla, varsinkaan yksinhuoltajilla, tuota ei ole. On vain pakko jaksaa vaikka olisi millainen tauti.
Ja joku joskus kehtasi sanoa et yksinhuoltajilla on helppoa..
Alkuperäinen kirjoittaja toinen yh:Harvoin olen kipeänä, sillä pyrin pitämään erittäin hyvää huolta terveydestäni kaikin mahdollisin keinoin. Kuume ei ole korkea, joten pystyn vaivattomasti puuhastelemaan kuten ennenkin. Kunnon vatsataudissa olin kerran taaperon kanssa kaksin ja silloin koin kyllä todella huonoja hetkiä, mutta siitäkin selvittiin hyvin.Ei ole ongelmia muistaa ottaa vitamiineja aamuisin..