Kuka hemmetin hullu lenkkeilee tähän aikaan?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PikkasenPyöree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PikkasenPyöree

Vieras
Taas toi yks pöhveli juoksulenkillä tähän aikaan ehtoosta :o Oon ennenkin bongannu sen juoksemasta näihin aikoihin ..

No juu, antaa hänen juosta. Mutta en ymmärrä, en!

Usein käynkin lenkillä koiran kanssa vasta, kun kaikki lapset nukkuu ja nytkin vauva vasta nukahti. Tänään en kyllä jaksa lähtee, sataa vettä ja on liukasta.

Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Taas toi yks pöhveli juoksulenkillä tähän aikaan ehtoosta :o Oon ennenkin bongannu sen juoksemasta näihin aikoihin ..

No esim minä saatan juosta näihin aikoihin jos olen ollut sairaalassa töissä klo 13.30-21.30 ja sitä ennen hoitanut ja syöttänyt lapset ja vienyt heidät hoitoon! Siis päivän ensimmäinen mahdollisuus päästä lenkille.Teen sitä silloin kun seuraavana päivänä on myös iltavuoro tai yövuoro.Jos pitää mennä seuraavana päivänä aamuvuoroon klo 7 niin silloin ei jaksa siinä välissä lenkkeillä,Se on kuule vuorotyöläisen juostava silloin kun on vapaata ja lapsilla hoitaja.Ja mitenköhän sinua tällä häiritsen jos saa kysyä?

Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja teholta:

No esim minä saatan juosta näihin aikoihin jos olen ollut sairaalassa töissä klo 13.30-21.30 ja sitä ennen hoitanut ja syöttänyt lapset ja vienyt heidät hoitoon! Siis päivän ensimmäinen mahdollisuus päästä lenkille.Teen sitä silloin kun seuraavana päivänä on myös iltavuoro tai yövuoro.Jos pitää mennä seuraavana päivänä aamuvuoroon klo 7 niin silloin ei jaksa siinä välissä lenkkeillä,Se on kuule vuorotyöläisen juostava silloin kun on vapaata ja lapsilla hoitaja.Ja mitenköhän sinua tällä häiritsen jos saa kysyä?

Ei se mua mitenkään häiritse. Kunhan mietin.. Ja mä en edes uskaltaisi yksinäni lenkkeillä keskellä yötä
:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja teholta:

Ei se mua mitenkään häiritse. Kunhan mietin.. Ja mä en edes uskaltaisi yksinäni lenkkeillä keskellä yötä
:ashamed:

En mä metsissä juokse enkä toria ympäri! Ihan täällä toistaiseksi turvalliselta tuntuvassa omakotilähiössä mutta totta haastat,eihän sitä nykymaailmassa ikinä voi tietää mitä tuolta puskista päälle hyppää! Mies kyllä lähtis mukaan,mutta eihän noita ipanoita voi yksin jättää nukkumaan.Ja mulle tää on jo totuttu tapa nollata ajatukset pois töistä.

Mä tosi usein..joskus vedän neljänkin tunnin lenkkejä..kierrän ympäri kylän..lähden yhdentoista maissa jne..
Ei oo muita liikkeellä ja pimeessä on jotenkin kivempi mennäkki..

Mikä jottei. Isukki vois hyvinki tehhä tommosii lenkkei. Kesälläki se pisti viipottaan ties kui monia kilometrejä ja pyöräili myös usein, kerran teki 100km lenkin kerralla! :o Mut mikäs siinä jos on hyvä kunto ja jaksaa =) Upea hommahan se vain on :heart: Ja hänkin siis nimenomaan öisin tykkää lenkkeillä ku ei saa unta. Ja varsinkin kesäsin se on ihanaa ku ei oo nii lämmin :)

Yhteistyössä