Kuka haluais viettää mun häät mun puolesta?

  • Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti
argh
Ei jaksa. Kiinnostaa vihkiminen, ei juhla. Mies ja anoppi innoissaan ja minä en jaksa tätä hössötystä. En ymmärrä kamalaa vauhkoamista, kun ei elämä muutu tästä.. stressaa muiden hössötys!
 
ap
Mies halua juhlia ja julistaa meidän rakkautta kaikille, koska on niin ylpeä.. Olen minäkin onnellinen, mutta en todellakaan jaksa tätä hössötystä mikä on ihan turhaa parin tunnin takia.
 
Zilla
Anna muiden hössöttää! Ei kaikkien naisten tarvitse innostua häähumusta ja päivänä prinsessana höpötyksistä. Kaunis ajatus sinulta, pitää hääjuhla miehesi toiveen vuoksi! Niin että yritä nyt vain sietää ahdistuksesi!
 
kkkk
No, jos tällä palstalla morsian vouhkaisi, miten mies on sika, eikä innostu hääjuhlasta, 99 mammaa 100sta kehottaisi morsianta vaatimaan miestä osallistumaan ja innostumaan kun se päivä on ainutlaatuinen. Siksipä minäkin sanon, että mikäli rakastat miestäsi, sinun on suotava miehellesi se juhlien ilo, jos hän sitä haluaa. Anna muiden hössöttää mutta suhtaudu juhliin positiivisesti, teet sen rakkaudesta mieheesi.
 
Pena
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mies halua juhlia ja julistaa meidän rakkautta kaikille, koska on niin ylpeä.. Olen minäkin onnellinen, mutta en todellakaan jaksa tätä hössötystä mikä on ihan turhaa parin tunnin takia.
Pyydä sitä miettimään, mitä muuta häihin tärvääntyvällä rahalla voisi saada.
Rakkautta voi julistaa muutenkin, jos se nyt on ylipäätänsä tarpeen vielä tuossa vaihessa. Eikä sinun tarvitse edes taipua tuon halun edessä. Kaikissa molempia koskevissa asioissa on oltava yhteinen, molempien tahtoon perustuva mielipide. Ja aina niin, ettei kumppanin tarvitse taipua. Jos ei joku iso juttu tunnu hyvältä, sitä ei vaan toteuteta ja sillä siisti. Se on sitä toisen kunnioittamista.
 
Kaikki ei halua sitä juhlaa, en halunnut minäkään. Ristiäisissä meidät vihittiin. Satuhäitä katsellessa olen tyytyväinen, etten siihen rumbaan lähtenyt! Pari kertaa kaasona on ihan tarpeeksi.
Toivottavasti olet kuitenkin tyytyväinen hääpäivään ja Onnea matkaan :heart:
 

Yhteistyössä