Kuka haluaa oikeasti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2005 klo 15:31 MINÄ VAIN kirjoitti:
Kuka oikeasti haluaisi, että omalla ukolla olisi kauhean iso ja paksu vehje?!

En minä ainakaan!!! :x

No kyllähän kunnon vehje tekisi terää. Sellainen kurkun kokoinen eli 30 senttiä pitkä ja 6 senttiä leveä olisi aikas komea. Olis vaan aikas paha käydä uimarannalla, jos vehje saisi mieleen alkaa jäykistellä niin sehän tulisi moikkamaan kaikkia uimahousuista. Voisi olla aikas noloa.

No kyl tää nakki taitaa olla parempi, käyttötaidoistahan se vaan kiinni on, et miten homma toimii.

mulla oli kerran yksi ulkomainen mies, jolla oli aivan valtava mela. Se oli siis kun joku halko. Se tuntui kyllä rakastellessa hyvältä, mutta suuseksissä, huh, leuatt väsy aivan totaalisesti. Normaali koko on kokonaisuutta ajatellen pare!

miehelläni on paksu; se on aivan ihana.

olen ollut joskus miehen kanssa, jolla oli ohut ja pitkä ja se oli kamalaa. rakastelu hänen kanssaan tuntui lähinnä kiusanteolta. mulla on varmaan luontaisesti aika iso emätin, joten taitaa olla aika yksilöllinen tämä juttu. varmaan löytyy niitäkin, jotka ovat täysin päinvastaista mieltä.

Kyllä se keskiverto tai aavistuksen keskivertoa suurempi on paras. Liika on liikaa aivan ehdottomasti eikä tee hyvää vaan sattuu. Tosin ihan liian pieneenkin olen törmännyt, se on lähinnä turhauttavaa eikä hyvä käyttötaitokaan kaikkea korvaa...