Kuka ENÄÄ ostaa huutonetistä talvihaalarin, kun kaupasta saa samaan hintaan??

  • Viestiketjun aloittaja Vaatefriikki :)
  • Ensimmäinen viesti
Vaatefriikki :)
Katsellut tuossa noita huutonetissä myynnissä olevia haalareita ja käytettyjenkin hinnaksi tulee postikuluineen yli 60 euroa, joten itse päätin marssia kauppaan ja ostaa ihan uuden haalarin, jonka hinnaksi tuli 64 euroa (on lennen active haalari).
Ja on juuri sellainen kuin halusinkin, sitten siihen sai vielä samaa sävyä hanskat ja hatun :)

Mietin vain että kuka sitten ostaa tuolta huutonetistä haalaria.. kun jo kaikkien uusien reiman haalarienkin lähtö hinta on 70 euroa. Ja reimassa tylsät värit,
varsinkin tuo muta vaaleanpunainen.

Tietenkin ymmärrän niitä jotka ei asu kauppojen lähellä, että tulee halvemmaksi ostaa huutonetistä, mutta NYT TARKOITAN ETTÄ OSTAVATKO SELLAISETKIN huutonetistä, jotka saisivat kaupastakin melkein samaan hintaan UUDEN haalarin!
 
Vaatefriikki
Täällä tampereella ainakin myy KEKÄLE niminen kauppa, oli jopa alennuksessa, eli tuon haalarin minkä ostin normi hinta on 82 euroa.. Aivan ihanan värinenkin on. Sitten oli viel myynnissä samaa sävyä olevat hanskat, villahaalari ja lakki.
Käytössä en tiedä millainen on, kun vasta ensimmäisen lennen haalarin neidille ostin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vaatefriikki:
Täällä tampereella ainakin myy KEKÄLE niminen kauppa, oli jopa alennuksessa, eli tuon haalarin minkä ostin normi hinta on 82 euroa.. Aivan ihanan värinenkin on. Sitten oli viel myynnissä samaa sävyä olevat hanskat, villahaalari ja lakki.
Käytössä en tiedä millainen on, kun vasta ensimmäisen lennen haalarin neidille ostin!
Paljonko maksoi alennuksessa?
 
Taurus
No jotkut vaan ostaa...

Mun kaveri ostaa lähes kaikki vaatteet huuto.netistä, käytetyt usein kalliimmalla kuin uudet vaikka asuu ihan kauppojen lähellä, ehkä jotkut vaan tykkää huudella:)
 
vaatefriikki
Hanskoja oli kokoja kyllä :) ja ne oli 9,90 ja hattu oli jonku 14,90 muistaakseni!
Hanskoja oli viel monia eri värejä.. nekin lenneä. Niit oli tummaa violettia, tummaa ruskeeta, vaal.pun ruskeeta, vaal.pun tummalilaa ja sitte oli tota ostamaani haalarin väriä eli tummalila/roosa! Väreinä ainakin nois haalareis oli ruskee/vaaleenpunanen ja sitte tummalila/roosa!
 
vieras
Samaa olen miettinyt pitemmän aikaa. Kuka jaksaa huutaa mielettömän kalliita käytettyjä vaatteita.
Mutta huvinsa kullakin. JÄäkö siihen koukkuun kuten tähän palstailuun, tai sitten joillakin on ylimääräistä rahaa, kun maksavat käytetyistä enemmän kuin vastaavat kaupassa.
 
äiti Etelä-Suomesta
Alkuperäinen kirjoittaja Äityliininen:
kiitos. :flower:

Tampereelle on vain turhan pitkä matka.... :whistle:

Mut onko oulussa vaik jotain missä niitä myytäs??? Sinne oli paaaalljon lyhkäsempi matka. ;)
www.bobo.fi sivuilla linkki lennen sivuille (olisiko www.lenne.ee)

En ole ihan varma, mutta myisikö Nicky & Nelly Oulussa Lenneä. Käyn ko kaupassa joskus työreissulla Oulussa ollessani. Valtava valikoima ihania lastenvaatteita =)
 
ihan hyvät kaupat
Minä ostin UUDEN laadukkaan haalarin huutiksesta. Maksoin haalarista lähes saman kuin kaupassa olisin maksanut, mutta sain samaan hintaan UUDET rukkaset ym. Sain kuitenkin siis edullisemmin kuin vastaavat kaupasta :)
 
Vieras
Kyllähän sitä kannattaa ostaa samalla hinnalla kun yleensä saa kaupan päälle vielä esim. rukkaset,hatun tai kengät.ja tietenkin siinä tapauksessa että saa juuri sen haalarin jota ei enää kaupasta saa.itse ostan kakkoshaalriksi huutonetistä laadukkaan mutta käytetyn haalrin koska uutta en raaski ostaa.
 

Yhteistyössä