Kuka ei pieraise miehen kuullen

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ?!:
Tottakai. Mutta silti on epäkohteliasta paukutella toisen ihmisen seurassa. That's it. Sama kuin joidenkin mielestä on epäkohteliasta röyhtäillä ruokapöydässä. Tapoja on monia, meillä hyviä.
Mä en jaksaisi elää tuollaista hienoperseiden kanssa :D Jos mua alkaa yöllä sängyssä pierettämään niin en takuulla lähde vessaan sen takia. Ja voi jessus että olisi maha kipeä, jos ei kehtaisi oman miehen edessä piereskellä.
En mäkään jaksais =) Ei sitä nyt tarvi aina paukutella eikä toisen nenän edessä (tosin tuo vauva ei vielä ole oppinut tapoja kun kakkaakin kädelle!) mutta turhaa pingottelua jos ei kotona saa koskaan pierasta niin että raikaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei, vaan valitettavasti ketju kun ketju niin joku näistä siellä pätee. En ole ennustaja :(
Sori nyt etten arvosta munapierun hajussa kylpeviä eukkoja.
On tää kamalaa, pitäs ymmärtää ja antaa peesiä. B)

Älkää sitten ihmetelkö kun miestänne alkaa kiinnostaa joku vetävämpi mimmi pitkässä juoksussa. Kyllä siihen munan krääsäänkin voi kyllästyä.
Kyllä siltä vetävimmälläkin mimmillä suolikaasut haisee ja ties mitä tapoja löytyy ajan kanssa ;) Mut on se hyvä että sulla LUnatic on jossain sentään käytöstapoja :saint:
 
hähä
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja parempi ulkona ku sisällä:
Mä kyllä piereskelen ihan avoimesti miehen kuullen. Mut ei oo hirveesti ollu tarvetta karppausen myötä :) Ennen piereskeli paljonkin ja ois kyllä tullu maha kipeeks jos oisin pitäny kaiken sisällä!
Ettekö te oikeasti osaa päästää ilmoja pihalle hiljaa? Silloin ne ei haisekaan, mutta tulevat silti kunnolla ulos. Kannattaisi varmaan liikkua vähän enemmän.
Hiljaiset ne vasta haiseekin.
 
:eek: En voi uskoa että on olemassa näin paljon ja näin häveliäitä ihmisiä. Tottakai kotona voi ierrä jos siltä tuntuu. Silloin kun tulee kaniksia, on suotavaa mennä vaikka veskiin. Eihän ne pierut yleensä haise. Niin ja ruokapöydässä ei saa pierrä.



Ja kyllä - pieruhuumori on hauskaa :D
 
sadf
Voi että. Noh, siis se on ihan ok jos ei piere koska se on epäkohteliasta, mutta ettei KEHTAISI pieraista...

Tottakai pieren vapaasti kotona, mitä äänekkäämmin sen parempi! Olen jo mummoltani perinyt mahtavan pieruhuumorintajun :D Pieruhuumori on ilmaista ja terveellistä!
 
Niinie
En pieraise kenenkään kuullen. En myöskään kaiva nenääni kenenkään nähden. Enkä kaiva haarojanikaan kenenkään nähden.

Niin perustapoja että ihmettelen että pitää edes olla asiasta keskustelua?
 
En piere mieheni kuullen. Voin kyllä hyvinkin sanoa, että menenpäs paskalle, mutta se mitä tapahtuu suljetun oven takana on ihan eri juttu. Vaikka ollaankin naimisissa, niin haluan olla edelleen "naisellinen" hänelle.
 
juuhh
Miks tässä keskustelussa jankutetaan koko ajan että kaasut on luonnollinen asia yms. onhan ne joo mutta onko se tosiaan niin mahdotonta päästää ne ulos vaikka yksinään :D ihan naurettavaa verrata lapsen syntymää tollaseen että piereskellään onnessaan toisen edessä vaikka hyvin voisi olla pieremättäkin..

Ja suhteessa on siis jotain vikaa jos ei piereskele miehen kuullen tahallaan? Ei jumalauta...no, ei me käydä yhdessä vessassakaan ja ainakin säilyy intohimo ja romantiikka paremmin kun ei löyhkätä kilpaa ja vertailla ripulipaskojeme koostumuksia :)
 
"hmm"
noh, minä en piere tahalteni kenenkään välittömässä läheisyydessä. ja toivon kyllä ettei sitä tehtäisi minunkaan seurassani, on vain mielestäni vähän huono tapa ja olen ihan hirvittävän herkkä kakomaan hajuissa, vaikka se olisikin ihan oman kullan ruoansulatussysteemistä lähtöisin... mutta ei minua silti haittaa tai nolostuta jos minulta, mieheltä tai joltain nyt kumminkin se pieru pääsöö.
 

Yhteistyössä