Näin.Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake::wave: en ole ikinä ostanut.
peesiAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:En osta. Niistä on kyllä perunanmaku tosi kaukana.
Kiitos vinkistä. Onko se kuinka "irtonaista" eli saako siitä pussista helposti otettua vain osan vai pitääkö valmistaa koko pussillinen kerralla? Likalle nimittäin mietin, kun sillä on hankaluuksia ruuanlaitossa, mutta vain yhden hengen talous.Alkuperäinen kirjoittaja kulinaristi:jauhemuusit on kauheita, mutta maistakaapas Pirkan pakasteperunasosetta!! Tosi helppo tehdä mikrossa ja melkeen yhtä hyvää kuin itse tehty.
joo-o, sellasina hassuina pieninä "pötkylöinä" pakastettu, että saa hyvin vain osan otettua. Koko pussin jos tekee niin laitetaan pussillinen kulhoon 2 dl maitoa päälle, 8 minuuttia kannen alla mikrossa ja sekoitus.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kiitos vinkistä. Onko se kuinka "irtonaista" eli saako siitä pussista helposti otettua vain osan vai pitääkö valmistaa koko pussillinen kerralla? Likalle nimittäin mietin, kun sillä on hankaluuksia ruuanlaitossa, mutta vain yhden hengen talous.Alkuperäinen kirjoittaja kulinaristi:jauhemuusit on kauheita, mutta maistakaapas Pirkan pakasteperunasosetta!! Tosi helppo tehdä mikrossa ja melkeen yhtä hyvää kuin itse tehty.
Tuhannet kiitokset :hug: Pitääpä antaa vinkki likalle ja kokeilla itsekin. Meillä tosin syödään hirveän vähän lisukeperunaa, koska mulla on lähes aina perunaa siinä ruuassa, missä muilla on lihaa.Alkuperäinen kirjoittaja kulinaristi:joo-o, sellasina hassuina pieninä "pötkylöinä" pakastettu, että saa hyvin vain osan otettua. Koko pussin jos tekee niin laitetaan pussillinen kulhoon 2 dl maitoa päälle, 8 minuuttia kannen alla mikrossa ja sekoitus.
Makuvaihtoehtoina on voilla maustettu ja basilikalla maustettu. Jälkimmäistä en ole vielä maistanut.
No tuskin se valmismuusin käyttö sitä tarkottaa ettei ruokaa osais laittaa... Itse teen sekäettä, joskus kun hirmukiire niin teen valmiista, sitä käytän myös rieskoihin. Jotkut pussimuusit on ihan järkyn makusia, esim. eldorado, en oikeesti suosittele kenellekään. Maistuu pa*kalta vaikka mitä lykkäis sekaan. Mut tottakai ittetehty on aina parasta, siitä saa sellasta ku haluaa. Josta tulikin mieleen, et kaapissa jauhelihaa, teenpä huomena muusia ja lihapulliaAlkuperäinen kirjoittaja En:Helvetissä osta, olen kokki ja paheksun kaikkia mitä kaupoista löytyy noita ihmeen valmis ruokia... ne sais vetää kokonaan kaupoista pois!
Ihmisten PITÄÄ oppia tekemään ruokaa! Ei se niin vaikeaa ole eikä vie kauaa edes aikaakaan ja on paljon herkullisempaa sekä halvempaa!!!
Minusta taas nuo valmisruuat ja erityisesti puolivalmisteet ovat loistava keksintö, vaikken itse niitä käytä. Kuuluvat samaan kastiin matalalattiabussien kanssa. Mun likalla on vain yksi yläraaja ja sekin epämuodostunutmonesta kohtaa ja kiitos näiden parjaamiesi valmisteiden, tyttäreni ei tarvitse kaupungilta ruokapalvelua vaan pystyy itse ruokansa valmistamaan. Se on kuule tällekin kaupungille ihan tuntuva säästö, jos edes yksi ihminen ei rasita seuraavaa 60 vuotta joka ainoa päivä kaupunkia ruuanvalmistusongelmillaan. Itse asiassa se olis miltei 22000 päivää, jolloin kaupungin pitäisi päivän sapuskat likalle hommata. Minäkin naureskelin aikoinaan pakastesipulisilpulle, mutta enpä naura enää.Alkuperäinen kirjoittaja En:Helvetissä osta, olen kokki ja paheksun kaikkia mitä kaupoista löytyy noita ihmeen valmis ruokia... ne sais vetää kokonaan kaupoista pois!
Ihmisten PITÄÄ oppia tekemään ruokaa! Ei se niin vaikeaa ole eikä vie kauaa edes aikaakaan ja on paljon herkullisempaa sekä halvempaa!!!
Noh, noh. Aikoinaan partiota harrastaneena tuli useinkin mummon muuseja syötyä. Retkeillessä ei muu oikein ole järkevää. JA meillä on yhä sähkötön kesämökki, joten sielläkin joskus tulee muusijauhetta käytettyä.Alkuperäinen kirjoittaja En:Helvetissä osta, olen kokki ja paheksun kaikkia mitä kaupoista löytyy noita ihmeen valmis ruokia... ne sais vetää kokonaan kaupoista pois!
enpä olekkaan ikinä ajatellut noin... kiitos keittiönoita, avarsit taas maailmaaniAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Minusta taas nuo valmisruuat ja erityisesti puolivalmisteet ovat loistava keksintö, vaikken itse niitä käytä. Kuuluvat samaan kastiin matalalattiabussien kanssa. Mun likalla on vain yksi yläraaja ja sekin epämuodostunutmonesta kohtaa ja kiitos näiden parjaamiesi valmisteiden, tyttäreni ei tarvitse kaupungilta ruokapalvelua vaan pystyy itse ruokansa valmistamaan. Se on kuule tällekin kaupungille ihan tuntuva säästö, jos edes yksi ihminen ei rasita seuraavaa 60 vuotta joka ainoa päivä kaupunkia ruuanvalmistusongelmillaan. Itse asiassa se olis miltei 22000 päivää, jolloin kaupungin pitäisi päivän sapuskat likalle hommata. Minäkin naureskelin aikoinaan pakastesipulisilpulle, mutta enpä naura enää.Alkuperäinen kirjoittaja En:Helvetissä osta, olen kokki ja paheksun kaikkia mitä kaupoista löytyy noita ihmeen valmis ruokia... ne sais vetää kokonaan kaupoista pois!
näinpä.Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake::wave: en ole ikinä ostanut.