Kuka ei laittaisi miestään ostamaan siteitä tai tamponeja?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Ikinä en ole ketään miehistäni laittanut ostamaan enkä koskaan laittaisi miestä ostamaan tuollaisia. Mä haluan ostaa ne itte, että varmasti tulee oikeita. Takuuvarmasti tulisi vääriä jos yhdenkään miehen laittaisin ostamaan siteitä! :laugh: :xmas:

Ruoan kanssa ei ole niin tarkkaa, mies saa tuoda vähän pikkuisen väärääkin, mutta siteet on asia erikseen. :xmas:

Mä saan aina oikeita ku oon miestä pyytäny tuomaan. Jos neuvoo oikealla lailla ja on joskus näyttäny vaikka paketin, millasia on, ni eipä se ny nii ylitsepääsemätöntä miehelle oo yks siteiden ostaminen. Eli kyllä, pistän miehen asialle jos on kaupassa ja tarvitsen siteitä =) Ja siteitä en siis useinkaan tarvitse, koska käytän kuppia. Ja ny viel vähemmä ku oon raskaana :D

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No en. Sieltä tulisi varmaan Tenaa... :D

Tai jotain todella paksuja yösiteitä :whistle: :x

:D

Mulla ei ole tullut vielä tilannetta eteen, etten voisi itse ostaa kauppakäynnillä siteitä varastoon. Niitä on aina kaapissa.

Niin on mullakin ja yksittäisiä siteitä on eri laukuissa ja repussa. Hätätapauksessa niistä on apua :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Ihan helppoahan se on. Merkki ja tarkka kuvaus paketin väristä... Ei se liian pieleen mene.

Mun tuurilla mies (siis jos sellainen olisi ) toisi oikeanvärisen paketin, mutta ne siteet olisi sitten niitä paksumpia versioita...Kun meinaan ittekin joskus sekoittaa ne paketit.

Mä laitoin kerran teininä silloisen poikaystäväni asialle.
Tää hömelö halus tehdä vaikutuksen ja pölli ne mulle... No tietysti ne oli vääriä mutten sit raaskinut sitä hälle sanoa, sainhan mä kuitenkin rahatkin takas...=). Kävin sitten illalla ostamassa salaa ne mitä pitikin =D.

Niin on mullakin ja yksittäisiä siteitä on eri laukuissa ja repussa. Hätätapauksessa niistä on apua :xmas:

Kun käyttää pillereitä, tulee harvemmin hätätapauksia :D .

Mitä hemmettiä mä tekisin pillereillä, kun ei ole miestäkään? :snotty: Mä oon joskus 17-vuotiaana syönyt 3kk pillereitä ja vain yksi lapsi on siunaantunut :xmas:

Mitä hemmettiä mä tekisin pillereillä, kun ei ole miestäkään? :snotty: Mä oon joskus 17-vuotiaana syönyt 3kk pillereitä ja vain yksi lapsi on siunaantunut :xmas:

No sithän sun on helppo tehdä tää alotus :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja miävaan:
Tää hömelö halus tehdä vaikutuksen ja pölli ne mulle... No tietysti ne oli vääriä mutten sit raaskinut sitä hälle sanoa, sainhan mä kuitenkin rahatkin takas...=). Kävin sitten illalla ostamassa salaa ne mitä pitikin =D.

Olispa jäänyt kiinni, olis ollut vähän punastelemista.

En kyllä ymmärrä mitä niin vaikeaa tässä on? Mä ajattelen että jos mies osaa esim. korjata rikkinäisen auton moottorin niin se osaa myös ostaa oikeen näkösen tampax-paketin.

Alkuperäinen kirjoittaja miävaan:

Apua!!! *teenpä vaikutuksen tyttöystävään pöllimällä kuukautisuojia* Päivän paras!

Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:

No sithän sun on helppo tehdä tää alotus :whistle:

Jaa niin kuin mistä? Sä taidat olla taas joku sellainen jota hiertää mun tekemät aloitukset, aivan kuin niitä olisi pakko lukea :whistle: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Todellakin mies ostaa niitä, tai osti ennen kuin käytin kuukuppia. Ja aina toi täysin oikeita. Se soittaa mulle jos ei ole varma mitä ottaa.

Tätä on hyvä peesata :) Kauppalappuun mie aina kirjoitin merkin ja paketin värin. Ensimmäisen kerran jälkeen osas tuoda ilman isompia neuvomisia :) Mutta nyt kuukupin aikaan ei tarvita moisia...

Yhteistyössä