Kuka ei käy melkein ikinä alennusmyynneissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cathryn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Cathryn

Aktiivinen jäsen
17.12.2004
1 621
0
36
Mää en käy yleensä. :wave: :whistle:

Paitsi lasten vaatteita voin käydä kattoon, jos on aikaa ja ei oo melkein ketään liikkeellä.

En tiä, mutta mulle tulee ale:ista semmonen pakko-ostaa-nyt-jotain-kun-on-kerta-ale -fiilis. Että mieluummin ostan hyvillä mielin ja harkiten ns.normaalin hintasia, kun että meen kattoon mitä on jäljellä kauheella ressillä.

Nih. =)

minä en kyllä käy,ostan tarpeen mukaan, mutta nyt kyllä poikkeus kun tuo seppälän 1e kuponki tuli, nyt sitten vingutaan vielä huomenna alessa :D sitten se loppuukin

Mä taas ostan melkeinpä kaiken alennusmyynnistä :D Noissa joulun ja juhannuksen alennusmyynneissä harvemmin käyn, mutta nykyään on melkeinpä joka paikassa jatkuvia alennuksia ja tarjouksia, ettei tarvii niiden perässä edes juosta.

:wave: Mutta mulla ja ukolla on ihan oikea ongelma; me vihataan ostoksia niiiin paljon, että vaatekauppaan mennään vasta viime hädässä. siis kun vaatteet hajoo liki päälle. ei koskaan muka oo aikaa :headwall:

Mulla ei yleensä ole alennusmyyntien aikaan kovin paljoa rahaa laittaa vaatteisiin tai muuhunkaan =) Mä ostan sit kun on pakko, joskus toki tulee sellanen löytö vastaan että ei voi olla ostamatta ;) Mutta mua ei kyllä muutenkaan kiinnosta toi kaupoissa ravaaminen...

Eihän sieltä alesta ole tosiaan pakko ostaa,jos ei mitään ostamista ole.Mutta kyllä olen tänäkin kesänä säästänyt aika tukun rahaa kun lapselleni olen alesta vaatteita paljon ostanut.Meillä on periaate että miksi ostaa"ylennyksestä"jos saman saa alesta.Mitään rättejä ei ole yksikään ale vaate ollut,ja ihan sitä tyyliä mitä on ennenkin laitettu on kyllä löytynyt.Parhaat vaatteet on tänä vuonna löytyneet cittarista,ja kun vieressä asutaan niin on tosi helppo ollut seurata alen kehittymistä ja päivittäin käydessä on löytöjäkin kertynyt enemmän.Oikein innolla odotan seuraavaa alea joulun jälkeen.

:wave: Minä en käy, koska en jaksa sitä tungosta ja puolen tunnin jonoja sovitukseen kun alet on parhaimmillaan ja toiseksi siksi että jos löydän jonkun ihanan ale-vaatteen ovat siitä mun koot jo loppu. |O