kuka ei käy lasten kanssa puistoissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huokaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en käy, koska olen laiska ja tässä ihan vieressä ei ole puistoa... lisäksi en jaksa kökkiä siellä puistossa yksin.. mä en tule toimeen oikein muiden äiti-ihmisten kanssa, ei mulla oel mitään juteltavaa.. niin en mä sitten jaksa

harvemmin tulee käytyä. ei oo pitkää matkaa lähimpään, mutta en tiedä täällä muita kotiäitejä niin eipä siellä ikinä ketään ole... joskus viikonloppuisin voi joku olla. riittää omakin piha ainakin vielä :)

Asumme maalla, joten emme käy, enkä kävisi muutenkaan. Siellä ei ole muuta kuin saastasuutta, jotenkin tuntuvat niin likaisilta paikoilta. Ja sitten vielä jos muita mammoja ja papparaisia, niin nou thänks...haluan nauttia ulkoilmasta ja vapaudesta! :D

Siis missä puistoissa? Leikkipuistoissa? Miksi sinne pitäisi johonkin tiettyyn aikaan juuri ehtiä? Me käydään kun käydään, siihen kellonaikaan kun meille sattuu sopimaan. Välillä menee pitkiä aikoja ettei mennä, ollaan vaan omalla taloyhtiön pihalla tai sitten muuten vaan ulkona. Me käydään siis leikkipuistoissa silloin kun se meille parhaiten sopii, ei oteta siitä mitään stressiä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:
mikset käy?
olen aikonut lopettaa, se ahdistaa.
Ja kauhea, ihan kauhea stressi sinne ehtimisestä tiettyyn kellonaikaan.
Koko homma ahdistaa ihan hirveästi.

Emme käy aamu-unisina tuohon tiettyyn stressikellonaikaan lainkaan leikkipuistoissa. Monet ovat jo lähdössä pois, kun me sinne menemme.

Kotipihalla tulee oltua vain.
Mummi on se joka hoitaa puistossa käymiset kun asuu sellaisen vieressä =) Se on sellainen niiden juttu, tietävät että pääsevät puistoon kun menevät päiäksi/yöksi mummille.

Ja jos kävisin, niin todellakin kävisin siihen aikaan kun tuntuu siltä että vois mennä.Oon käynyt illalla 18 jälkeenkin tässä lähellä olevassa leikkipaikassa.

Miksi sinne pitää mennä aamulla klo 9 niinkuin ilmeisesti melkein kaikki muut menevät?
Mehän herranen aika nukutaanki vielä silloin! :o

käydään sillon tällön lähin puisto missä on jotain elämää on sen verran kaukana ettei jaksa kävellä ja busseja mä vihaan yli kaiken (kaahaavat talla pohjassa vaikka olis bussi täynnä lapsia) omalla autolla mennään jos mennään. ja ei kelloa kyttäillä meillä. mennään silloin kun itselle sopii

meijän talon vieressä on puisto että 6v menee sinne itse leikkimään. ja melkein käytetään sitä enemmän kuin omaa pihaa. joskus tehdään äitikavereiden kanssa treffit puistoon.
muistan omassa lapsuudessa puistot oli harvinaista herkkua, kotipihalla ja naapuripihoilla leikittiin. joskus harvoin mentiin keskustan isoon puistoon missä oli ihana rengasliukurata.

Käydään ja ei käydä. Ei siis minään täsmällisenä kellonlyömänä ainakaan. Talon takapihan puistossa ei tule hirveästi aikaa vietettyä. En tiedä, minua on aina ahdistanut kerrostalojen takapihojen puistot. Sellainen silmätikkuolo tulee niissä kun ihmiset kyylää parvekkeiltaan jne. Kun oon aika ujo niin se joteskin häirii. :snotty: Yleensä menemme erääseen isompaan toimintapuistoon joka on enemmän meidän lasten mieleen ja samalla tulee liikuntaakin. Puiston vieressä asuu pari poikani kaveriakin joten sekin vetää yleensä sinne. =)

Mutta enpä ole mikään himopuistoilija silleen. Vähän vaihtelee itsellä innostus lähteä, mutta lasten takia sitä kyllä lähtee mielellään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No vastaa jo miksi ressaat sinne puistoon!!!!!! Hullua. Tee vain sitä, mikä tuntuu hyvältä, on lapsetkin onnellisempia!! :flower:

mä aionkin nyt lopettaa ton hullun homman eli stressaamisen ja sinne puistoon menemisen.
En saa kok hommast amuuta kun ahdistusta ja stressiä.
Pelkään vaan että lapseni on sitten liian yksinäinen.
Käy kerran viikssa kerhossa. Toisaalta iltapäivällä on sitten isosisarukset kotona jo "kavereina".

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:
mikset käy?
olen aikonut lopettaa, se ahdistaa.
Ja kauhea, ihan kauhea stressi sinne ehtimisestä tiettyyn kellonaikaan.
Koko homma ahdistaa ihan hirveästi.

Emme käy aamu-unisina tuohon tiettyyn stressikellonaikaan lainkaan leikkipuistoissa. Monet ovat jo lähdössä pois, kun me sinne menemme.

Minusta on erittäin ikävää jos puistoilusta tulee joku velvoite ja sinne on mentävä kaikkien tiettynä kellonlyömänä. Haluan itse ainakin säilyttää oman elämäni enkä tulla miksikään puisto-orjaksi jonka päivän eka huoli on että ehtii ajoissa "hiekkalaatikkokokoukseen". Me mennään silloin kun ehditään.