Kuka alottas huomenna mun kanssa pojoilla??

Mä alottasin mielihyvin mut en omaa noita pistejuttuja. Laihistellu oon kuukaudenpäivät ja risat ihan omin neuvoin mut painareiden pistejutut kiinnostaa =) Täytys vissii liittyy ja ottaa selvää ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 20:41 tinka kirjoitti:
Mä alottasin mielihyvin mut en omaa noita pistejuttuja. Laihistellu oon kuukaudenpäivät ja risat ihan omin neuvoin mut painareiden pistejutut kiinnostaa =) Täytys vissii liittyy ja ottaa selvää ;)

Mä olen ostanu Esim. huuto.netistä vihkosia. Ajattelin itsekkin jospa menis nyt sitten ekaa kertaa ihan pv:n ryhmään. Mitenkäs sun laihari on edistynyt??
 
Ai..täytyypä katella itekki huutonettiä tarkemmin. Kiloista en ni tiiä mut vaatteista huomaa positiivista tulosta ja omasta mielestä ennenkaikkea =) Liikuntaa olen lisännu ekstrapaljon ja koitan syömisiä vahtia tarkasti. Vauva on vain viel ni pieni et imetyksen takia tahti ei ole kovin nopea. Hiljaa hyvä tulee. Kymmenen kiloa tai 15 sais lähtee :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 21:23 tinka kirjoitti:
Ai..täytyypä katella itekki huutonettiä tarkemmin. Kiloista en ni tiiä mut vaatteista huomaa positiivista tulosta ja omasta mielestä ennenkaikkea =) Liikuntaa olen lisännu ekstrapaljon ja koitan syömisiä vahtia tarkasti. Vauva on vain viel ni pieni et imetyksen takia tahti ei ole kovin nopea. Hiljaa hyvä tulee. Kymmenen kiloa tai 15 sais lähtee :/

Juu 15kg munki pitäs saada pois niin olisin oikeen tyytyväinen. Vaikken indeksissä olekkaan sillon mutta riittäs mulle :) Huuto.netis kun laitat hakuun painonvartijat niin sieltä tulee listaa. Se pisteiden lasku on tehokasta ja suosittelen sitä todella.
 
Juu.Lähempä huuteleen ku saan muksut nukkumaan ;) Ja totta varmaan tehokasta, paljon oon kuullu hyvi kokemuksia mut mul on sellanen luulo et painareihin liittyminen on kallista puuhaa, tiedä sitten :/ Siks olen koittanu sinnitellä omin avuin. Mut kyl täs tsemppi olis tervetullutta :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 21:32 tinka kirjoitti:
Juu.Lähempä huuteleen ku saan muksut nukkumaan ;) Ja totta varmaan tehokasta, paljon oon kuullu hyvi kokemuksia mut mul on sellanen luulo et painareihin liittyminen on kallista puuhaa, tiedä sitten :/ Siks olen koittanu sinnitellä omin avuin. Mut kyl täs tsemppi olis tervetullutta :eek:

Mä luulin kanssa että on kallista. Mutta ei se nyt niin kovin... ja kyllä se taitaa sen väärrti olla. 9.50e maksaa joka kerta ja toki joka kerta ei tarvitse käydä jollei pääse. Ja oon kuullu että siellä on mukavaa ja kannustavaa porukkaa :) Siksi ajattelin nyt vihdoin uskaltautua joukkoon.
 
Joo, mä lähen kans laihduttamaan. Tänään jo alotin ja tarttisin kans ryhmätsemppiä. Ei oo varaa eikä aikaa lähtee painonvartijoihin, yritän omin avuin, oon ennenkin laihduttanu niin ja onnistunu. Mulla on ne pisteet ja systeemit tiedos. Mut ongelma: voisko joku sanoa, kuinka imetys vaikuttaa siihen pistejuttuun?? Mulla on 4 kk ikäinen vauva ja imetän. Voisko joku kiltti vastata? Mä yritän pysyä täs mukana keskustelemas ja muita kannustamas. Mulla pitäis 10-14 kg saada pois, kolmas lapsi on tosiaan 4 kk ja kiloja jäänyt siitä ja ennen sitä jo.
 
Mä täysimetän ja nyt aloitin kiinteät mutta kestää varmaan pari viikkoa, ennenkuin siitä on apua, kun vaavi sylkee vielä suustaan kaikki eikä mahaan mene vielä paljonkaan ruokaa... Niin, pitäisköhän mun "syödä pisteitä" nyt 10 p enemmän kuin normaalisti? Kuulostaa aika paljolta. Mut kiitti tiedosta jo.
 
Mä en tosta imetyksestä tiedä mitään. Mutta mites laihduttajilla on alkanu tänää?? Mä en itse aamusta kerenny mitään syödä kun piti kiiruhtaa labraan, mutta nyt laitoin äskön kana-riisin uuniin ja odotellessa söin yhen näkkärin :) Nyt on taas lippu korkeella laihdutuksen kanssa. Ja ryhmä tsemppi olis mullekkin tosi hyvä.
 

Yhteistyössä