Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 20:41 tinka kirjoitti:Mä alottasin mielihyvin mut en omaa noita pistejuttuja. Laihistellu oon kuukaudenpäivät ja risat ihan omin neuvoin mut painareiden pistejutut kiinnostaa =) Täytys vissii liittyy ja ottaa selvää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 21:23 tinka kirjoitti:Ai..täytyypä katella itekki huutonettiä tarkemmin. Kiloista en ni tiiä mut vaatteista huomaa positiivista tulosta ja omasta mielestä ennenkaikkea =) Liikuntaa olen lisännu ekstrapaljon ja koitan syömisiä vahtia tarkasti. Vauva on vain viel ni pieni et imetyksen takia tahti ei ole kovin nopea. Hiljaa hyvä tulee. Kymmenen kiloa tai 15 sais lähtee :/
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 21:32 tinka kirjoitti:Juu.Lähempä huuteleen ku saan muksut nukkumaanJa totta varmaan tehokasta, paljon oon kuullu hyvi kokemuksia mut mul on sellanen luulo et painareihin liittyminen on kallista puuhaa, tiedä sitten :/ Siks olen koittanu sinnitellä omin avuin. Mut kyl täs tsemppi olis tervetullutta
![]()