Kuka aloittaa huomisesta karkkilakon mun kanssani,laitetaan nyt vaikka jouluun saakka näin ens alkuun=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
????

Mietin pitäiskö tuonne laihdutuspalstalle laittaa pikemminkin aloitus jota pidettäis sitten hengissä.

Eli ei
*karkkia
*pullaa
*keksejä

Mitä vielä...?

Onko innokkaita?

Muoks.vielä sen verran lisään että itselläni menee ihan kohta järki kun tuntuu että jotain makeaa on saatava joka päivä! |O

Minä aloitin jo 24. päivä :) Ja jouluun asti aion olla. Minulla on sääntö, että pullaa voi joskus syödä ja jäätelöä. Mutta ei suklaata ja muuta selkeästi karkkia. Olin viime joulun alla 2 kk ja tämän vuoden alusta 100 päivää karkkilakossa. Noin parissa viikossa makeannälkä menee pois.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Minä aloitin jo 24. päivä :) Ja jouluun asti aion olla. Minulla on sääntö, että pullaa voi joskus syödä ja jäätelöä. Mutta ei suklaata ja muuta selkeästi karkkia. Olin viime joulun alla 2 kk ja tämän vuoden alusta 100 päivää karkkilakossa. Noin parissa viikossa makeannälkä menee pois.

Hei wau.vaikuttiko painoon millään lailla?:)

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Ei varmaan teitä helpota mut minä en syö mitään makeeta :o Sipsejä taas vetelisin pussitolkulla ja niissä on ihan tautisesti rasvaa..

Aloita sinä sipsilakko!:)

Pitäs alottaa =) Mulla menee juustonaksuja ja sipsiä ihan miten paljon vaan :o Mietin vaan että se on jännää miten toiset tykkää makeasta ja toiset ei yhtään..

Kaikki ootte jo aloittanut,no ei se mitään mä aloitan silti huomenna kanssa.En itsekkään pullaa pahemmin syö,kerran puolessa vuodessa suunnilleen,mutta laitoin sen tuohon listaan varoiksi etten sitten karkin jättämisen jälkeen ala sitä kiskomaan:)

Sipsit saa kanssa jäädä :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja mistä:
motivaatio?
voi kun pystyisi. säästyisi rahaa tuhottomasti ja paino tippuisi (joka päivä menee jättipussi karkkia miehen kanssa puoliksi.)

Tästä nyt motivaatio,aina kun tekee mieli makeaa niin tänne vinkumaan tähän ketjuun:)

Mä oon pari kuukautta jo ollu syömättä karkkia, eikä oo edes ollu vaikeaa, ihme kyllä! Pullaa oon silloin tällöin syöny mutta muuten oon yrittäny kaikki ylimääräiset herkut jättää pois. Paino on pari kiloa tippunu =) Ehkä sais vielä pari kiloa tippua, sit oisin tyytyväinen..

Mul ei niinkään mee karkkia mut jonku pitäs lukita meiän jääkaappi sillon kun siel on finlandia-juustoa, on ihan liian hyvää suolakeksin päällä. Ja Red bullista mun pitäs päästä eroon... kahvia en juo niin oon sit ikäväkseni koukuttanu itteni energiajuomaan, jos jotain positiivista pitää ettii niin sokerittomaan, kaloreita desissä 3.

Yhteistyössä