Kuka alkaa mun kanssa nyt laihduttamaan?

  • Viestiketjun aloittaja kaisu
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Hei!
Miltä teistä kuulostais jos mäkin liittysin siihen kerhoon. Mulla ei ole enää itsellä pudotettavaa lainkaan, mutta voisin toimia teidän tsempparina, antaa liikunta vinkkejä ja kertoa terveellsestä ruokavaliosta? :) :wave: Mä olen sh-opiskelija, lähihoitaja, käynyt liikunnan-ohjauksen pk:n ja muutamia erityisliikunta kursseja.
Liity ihmeessä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pulinapata:
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja myrskytuuli:
Ketju vai kerho? Kerhokin ois kyllä ihan hyvä idea, ei huku tonne muiden ketjujen joukkoon.
Mä menen perustamaan kerhon. Kukaan ei koskaan kyllä halua mun kerhoihin... :'(
Mä haluan eli hakemus jo kirjoitettu ;) .
Mihinköhän sä olet sen hakemuksen laittanut? Ei näy minun kerhossa ollenkaan...
 
jojo ilmiö
täällä yksi ikuinen harmalia ja jojoilmiön edustaja. Kelpaanko kerhoonne jos rekisteröidyn ja hankin asiasllisen nimimerkin. Ikuiset parikiloa sinne tänne ilmiö saisi loppua ja nyt lähteä siis viisikiloa. Apua! Siis tarvitse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jojo ilmiö:
täällä yksi ikuinen harmalia ja jojoilmiön edustaja. Kelpaanko kerhoonne jos rekisteröidyn ja hankin asiasllisen nimimerkin. Ikuiset parikiloa sinne tänne ilmiö saisi loppua ja nyt lähteä siis viisikiloa. Apua! Siis tarvitse.
kelpaat tietty.
Mä hyväksyn sinne jokaisen mukaan ja potkin sitten pihalle jos ei osata käyttäytyä ihmisiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:


Iltapalalla
Niin paistelet niitä kesäkurpitsoita, vai ;) . Joo, mä luulin kai jo kerran painaneeni sitä hae jäsenyyttä, mutta y-viestisi jälkeen yritin uudelleen. Ja onhan sinne nyt jo jonkin verran väkeä löytynyt, mainostin vielä tuol laihdutus-palstalle, kun siel haettiin kans kavereita...
 

Yhteistyössä