V
Venakko Milanna
Vieras
Minä, vaikka mulla kasvoissa huomamattomia karvoja, mut meikki voide ja puuteri näyttää tasaisempi jo ajan ne pois
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä ihokarvoja on kaikilla ihmisillä, kaikkialla muualla ihossa paitsi huulissa. Toisilla ja eri paikoissa tietysti pidempiä ja paksumpia.
Mä ajan mun kädet säännöllisen epäsäännöllisesti. Ei ole mitenkään erityisen karvaiset, mutta tummaa kuitenkin. Tykkään käsistä kun ne on sileät.![]()
Kyllä ihokarvoja on kaikilla ihmisillä, kaikkialla muualla ihossa paitsi huulissa. Toisilla ja eri paikoissa tietysti pidempiä ja paksumpia.
Ei kiiihdytä. Ajaminen ei vaikuta ihon alle, jossa pigmentoituminen ja kasvu tapahtuu.
Karva toki tuntuu karkeammalta kun se on ajettu. Se johtuu siitä, että leikatussa karvassa se leikkauspinta on erilainen kuin karvan luonnollinen oheneva muoto.
Katsos tosiaan, olet oikeassa. Tsekkasin enkkuwikistä, noita alueita oli enemmänkin:Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;22340958:Eihän kämmenissä ja jalkapohjissa ole. "Useimmilla ihmisillä täysin karvattomia ovat limakalvojen lisäksi vain kämmenet ja jalkapohjat."
Ihan tasan tarkkaan kiihdyttää. ihan sama mitä kuka väittää, tämä on niiiiiin sata kertaa nähty käytännössä.