Kuka ajaa karvat käsistä ja kasvoista:D?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä ihokarvoja on kaikilla ihmisillä, kaikkialla muualla ihossa paitsi huulissa. Toisilla ja eri paikoissa tietysti pidempiä ja paksumpia.

On kasvoissa niitä vaan ei huomaa, jos muakin katso niin tuntu ettei ole yhtä karva kasvoissa, mut esim kun katsoa oikein kunnolla missä tosi paljon valoa niin niitä on, sen takia puuteri ei näyttää niin hyvältä, kun esim kun ajat ne pois ja iho on sileä

no sanotaanko niin että ei kaikilla ole sellaisia karvoja joita pitäisi ajella. esim mä en näe naamassani karvoja ellen mene suurennuslasin kanssa auringonvaloon töllöttämään. ja ajelu kiihdyttää muuten karvakasvua.

[QUOTE="una";22340745]no sanotaanko niin että ei kaikilla ole sellaisia karvoja joita pitäisi ajella. esim mä en näe naamassani karvoja ellen mene suurennuslasin kanssa auringonvaloon töllöttämään. ja ajelu kiihdyttää muuten karvakasvua.[/QUOTE]

sama mulla, mut ajan kun käyttään meikivoidetta ja puuteria joka pv ja tiedän se näyttää paremmalta kun jos en ajaa, ihan pienestä on paljon kiinni

En oikeasti tajua mitä järkeä ajella karvoja käsistä pois...saati sitten naamasta, ellei nyt tajuton parta/viikset kasva. Aivan epäluonnotonta. Ja oikeasti, eikö teillä ole muuta tekemistä kun jatkuvasti sheivata itseänne milloin mistäkin.

[QUOTE="una";22340745]no sanotaanko niin että ei kaikilla ole sellaisia karvoja joita pitäisi ajella. esim mä en näe naamassani karvoja ellen mene suurennuslasin kanssa auringonvaloon töllöttämään. ja ajelu kiihdyttää muuten karvakasvua.[/QUOTE]
Ei kiiihdytä. Ajaminen ei vaikuta ihon alle, jossa pigmentoituminen ja kasvu tapahtuu.

Karva toki tuntuu karkeammalta kun se on ajettu. Se johtuu siitä, että leikatussa karvassa se leikkauspinta on erilainen kuin karvan luonnollinen oheneva muoto.

Ei kiiihdytä. Ajaminen ei vaikuta ihon alle, jossa pigmentoituminen ja kasvu tapahtuu.

Karva toki tuntuu karkeammalta kun se on ajettu. Se johtuu siitä, että leikatussa karvassa se leikkauspinta on erilainen kuin karvan luonnollinen oheneva muoto.

Ihan tasan tarkkaan kiihdyttää. ihan sama mitä kuka väittää, tämä on niiiiiin sata kertaa nähty käytännössä.

Yhteistyössä