kujakissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

????

Vieras
Kysymys muille kokeneille naisille: minkä ikäisenä mies on seksuaalisesti parhaimmillaan. Entäpä sitten, miten on tuon henkisen puolen laita.
Trimmattu, upea kapeapeppuinen, raikas, ruskettunut nuori 25-vuotias?
Lössähtänyt, hikinen, möhömahainen, lattaperseinen viiskymppinen?
Kaikkea mahtuu tuohon väliin.
Henkinen puoli on miehistä on jäänyt minulle aina arvoitukseksi. Ovatko ne todella niin typeriä, miltä kuulostavat. Olen jo varttuneempi nainen, enkä jaksa uskoa, että mies on niin helvetin putkiaivo, mitä antaa ymmärtää.
Kertokaa naiset, mikä on teidän mielestänne miehen paras ikä!
Älkää nyt vaan satuiltko miesten mieliksi, että ulkonäkö ja ikä ei ratkaise mitään.
Olkaa ihan rehellisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhnu 35w:
Lähe nyt kiimapillu terassille, äläkä mieti noin syvällisiä

Vastaus oli ilmeisesti mieheltä. Älä mieti noin syvällisiä...
Hahhhahha näin vähän arvelinkin.
Mieshän on täysin hormoniensa orja. "Menen sinne minne, minne keppi näyttää"

Bai tö wei... Olin juuri terassilla ja jostain syystä silmääni miellytti nuo nuoret, kiinteät, pikkupeppuiset kollit, oijoiiii, aivan kehrään vahnoilla päivilläni.

Olihan siellä vanhaakin kollia itseänsä tarjoamassa, ei vaan oikein napannut.

Kyllä siinä 37v yli iältään olevat uroot ovat kovimmillaan. Osaavat tuottaa naiselle oikeaa nautintoa, ovat kestäviä ja kokeilunhaluisia. Tietävät mitä tehdä ja miten tehdä. Mirri ainakin tykkää..

55 v mieheni parhaimmillaan.hellä, hyvä, tarjosi juuri viiniä pihassa italian matkan muisteluissa, vie matkoille, osti Volvo 80:n, ison asunnon ja auttaa lapsiamme. Oikein hyvä , mies parhaimmillaan :)

Mina ainakin olen kokenut etta mies siina nelikymppisena on parhaimmillaan. tietaa miten naista kasitellaan. Osaa pitaa kurinkin suhteessa, jopa kurittaakin tarvittaessa.
Taitava sankyssa ja sesaaltaan, joka asennossa, ei minun tarvitse kuin vihjailla mita nykyhetkella haluaisin.
siivoaa vurollaan ja tiskaa, keittaa perunasoppaakin kun olen kiiruinen.
Pysyy kotona vapaa-aikoina ja on toverina.
Myonnan etta itse olen 35v. ja monesti aivan "pollo", silloin han minut palauttaa todellisuuteen, jos ei muuten niin "pylly punaisksi" kadella tai remmilla, riippuen siita kuinka uppiniskainen olen.

Täytyy sanoa, et mielelläni katselen nelikymppisiä karvajalkaisia uroksia, joilla on kroppa kohdallaan. Kotona on viiskymppinen kaljaa kittaava plösö...ei paljon kiinnosta! Itse olen hyvässä kunnossa ja todella kaipaan hyvänäpitoa.Elämän aikana olen oppinut, että kaikkea ei voi saada. Henkinen puoli on kyllä tärkeä...pitää osata jutella. Olla asiallinen ja kohtelias ja antaa naisen tuntea, että hän on jotain...

3kymppinen jaksaa mutta henkistä puolta ei juurikaan ole.
4kymppinen jaksaa kerran ja sitten jutellaan.
5kymppinen taistelee potenssi-ongelmien kanssa ja jaksaa hyvin harvakseltaan, puhetta kyllä piisaa mutta eihän se pelkästään riitä.

Alkuperäinen kirjoittaja nm.kokemusta on:
3kymppinen jaksaa mutta henkistä puolta ei juurikaan ole.
4kymppinen jaksaa kerran ja sitten jutellaan.
5kymppinen taistelee potenssi-ongelmien kanssa ja jaksaa hyvin harvakseltaan, puhetta kyllä piisaa mutta eihän se pelkästään riitä.

Höpöhöpö.
Hanki elämä äläkä jauha p*****

Kaikkea on koeajettu viime vuosina. Parikymppisestä nelikymppiseen. Yksilöllistä tuo on, mutta kaikkein paras on se nelikymppinen. Tietää mitä tekee ja kestävyyttä löytyy.

Yhteistyössä