Kuivuuko muilla suorahiuksisilla hiukset kiharalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pehmix
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pehmix

Aktiivinen jäsen
01.06.2007
3 512
2
36
Mä oon huomannu tällasen oudon ilmiön, et jos annan hiusten kuivua ennen kuin harjailen, niin ne kuivuu loivalle kiharalle, vähän kuin olis letit ollut märkänä päässä. Jos taas heti harjaan märkinä suoriksi, niin eivät kiharru, vähän latvasta taipuvat vaan. Sama on jos on oikein kostea ilma, niin edestä pikkuhiukset alkavat kihartua.

Käykö näin kaikilla, vai oonko mä joku friikki? :whistle:

Varsinkin jos mun hiukset kastuu vähän sateella niin ne on ihan kikkarat ja mä näytän ihan pikku kakaralta :D Jos tarpeeksi harjaa kun ovat vielä märät niin saa aika suoraksi...

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Varsinkin jos mun hiukset kastuu vähän sateella niin ne on ihan kikkarat ja mä näytän ihan pikku kakaralta :D Jos tarpeeksi harjaa kun ovat vielä märät niin saa aika suoraksi...

Heh. :D Mä oon vaan aina ajatellut olevani suorahiuksinen, niin jotenkin outoa aina välillä huomata saavansa itsestään kiharoita... :o

mulla ihan sama juttu, toki isälläni on kihara pää :D

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:

mulla ihan sama juttu, toki isälläni on kihara pää :D

Mulla myös suvussa kiharatukkia, siskolla on kiharat ja isällä. Miehellä myös, ja lapsilla. Ehkäpä sieltä joku geeni on sit mullekin asti riittänyt, ja saan olla vahvistamassa taas lasten kikkaroita.

Yhteistyössä