Kuivausrumpu tuo rasvatahrat esille! Help!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nana"

Vieras
En voi uskoa, että olen yksin ja ainut tämän ongelman kanssa. Kuivuri nostaa rasvatahrat esille vaatteesta kuin vaatteesta, narulla kuivuessa ongelmaa ei ole. Eli mitä hemmettiä vois tehdä? Ei ole aikaa joka vaatetta pestä uudestaan, jossa tahroja ilmenee. Onko mulla pesuaineessa vikaa. Käytössä lv color (hajusteeton oltava)ja asteita on meillä normipesussa AINA 60. Ja ihan uus pesutorni käytössä.

Ketuttaa vaan kun ei pysty rumpua tästä syystä käyttämään ja talvella varsinkin olisi kiva, kun pyykkiä tulee isolla porukalla kivasti...
Tiedän, että käsittele fairyllä ja pese uudestaan, mutta etsinkin nyt konstia siihen, ettei noita rahroja edes jäisi. Tahrojen esikäsittely on myös mahdotonta, kun ei niitä millään näe kaikkia ennen pesua ja se on loputon jopi...

Onpa erikoinen ongelma!
Muutaman kuivausrummun kokemuksella pakko ihmetellä, että mistä tuommoinen johtuis. En ole itse törmännyt vastaavaan.
Töissäkään ei ole moista tullut vastaan.

Eli sulla jää vaatteet likaiseksi? Itse käytän Vanishia ja tosi harvoin jää rasvatahroja vaatteisiin, vaikka on yksi atoopikko ja kaksi sottaavaa pientä syöjää. Peset ehkä liian kuumassa, jolloin rasva jää kiinni vaatteisiin -kokeile pestä ohjeen mukaan ne 40 asteen vaatteet.

Yhteistyössä