Mulla hooverin torni ja hyvin mahtuu 6kg:n koneesta 8kg:n kuivuriin pyykit kuivumaan :wave:
N-U-P-P-U 13.02.2008 #26 Mulla hooverin torni ja hyvin mahtuu 6kg:n koneesta 8kg:n kuivuriin pyykit kuivumaan :wave:
tilda harmailee 13.02.2008 #27 Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U: Mulla hooverin torni ja hyvin mahtuu 6kg:n koneesta 8kg:n kuivuriin pyykit kuivumaan :wave: Click to expand... Onko ollu hyvä se Hooverin kuivausrumpu? Meidän pitäisi hankkia ja tuota rumpua olen "hipistellyt" ku on niin halpa. Voiko tässä tapauksessa saada halvalla hyvää
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U: Mulla hooverin torni ja hyvin mahtuu 6kg:n koneesta 8kg:n kuivuriin pyykit kuivumaan :wave: Click to expand... Onko ollu hyvä se Hooverin kuivausrumpu? Meidän pitäisi hankkia ja tuota rumpua olen "hipistellyt" ku on niin halpa. Voiko tässä tapauksessa saada halvalla hyvää
N-U-P-P-U 13.02.2008 #28 Myö ostettiin pari vkoa sit ja tyytyväinen oon ollu. Oli citymarketissa hyvässä tarjouksessa, niin ihan siks päädyttiin tohon malliin.
Myö ostettiin pari vkoa sit ja tyytyväinen oon ollu. Oli citymarketissa hyvässä tarjouksessa, niin ihan siks päädyttiin tohon malliin.