Kuivat limakalvot raskausaikana? TOOOSI NOLO KYSYMYS..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovajänis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
No siinäpä niille ainakin puheenaihe :wave:
On tooosi tylsä elämä jos pitää naapureiden puhua palstalla olleen limakalvo-ongelmista :whistle:

no minua ainakin vaivaisi, jos kotikauppani kassa tietäisi kuivasta pillustani :(.

kiva jos se teistä muista on o.k. minusta jotain asioita on hyvä pitää ihan yksityuisenäkin.
olette kuin se tuija bb:stä.

Jos naapurinmummot lukee tätä palstaa ja viel tunnistaakin mut, ni ainakin tietävät mikä auttaa limakalvojen kuivuuteen :laugh:

no minua ainakin vaivaisi, jos kotikauppani kassa tietäisi kuivasta pillustani :(.

kiva jos se teistä muista on o.k. minusta jotain asioita on hyvä pitää ihan yksityuisenäkin.
olette kuin se tuija bb:stä.

Aika naurettavaa tuollainen, ettta siita vedetaan hirveet kohut jos ihmiset hakee apua vaivoihinsa ja oikein NIMIMERKILLA.. onpas kamalaa.. Samaan aikaan nama paasaajat si varmaan tsiigailee sita bb:ta ja pokea sm. himassaan ihan hunajat housussa.. sehan onkin paljon luonnollisempaa mita niissa tapahtuu kun se etta sulla on jukoliste kuiva alapaa!! JO ON AIKOIHIN IHMISET ELETTY.. mun mielesta vahan samaan kategoriaan menee kun se kun luin jossain palstalla kuinka naiset haukkuivat toisiaan ja itseaan kilpaa kehuivat siita, etta kenelle on tullut vahiten painoa raskausaikana ja kuka on niin saalittava ihminen etta on saanut niita kiloja JOPA 16!! ihme hommaa kun pitaa raskaudestakin teha jotain jenkkilaista realitypudotuspelia!!

estrogenivoidetta annettiin mulle. Tosin synnytyksen jälkeen kun mun alapää "pelästyi" todenteolla synnytystä ja vetäytyi kokoon niin sanotusti. Se sitten helpotti tilannetta.

Should you carry a new wallet, do not put the actual strap close to the neck, wrist as well as throat. In case your current purse can be got, a powerful tie will not likely deliver simply and you might become hurt. If at all, put on the purse beneath your current coat instead and avoid hauling significant chunks connected with cash; look at trying to keep the bank cards in a coat wallet, to relieve the particular surge connected with substantial failures http://www.youtube.com/watch?v=D1kyPcQU3YQ So that ones gross sales size at a degree that will keep your full price company afloat, you may have to help to make some key changes. prentice capital zimmerman Work the neighborhood. Work with a neighborhood group or nonprofit and give to get funds for the children coming from customers. In return, question the community class to enhance your business thus to their members. Select the collection carefully. Help these people actively to interact with using their customers in order to discover worth for their collection and to your company in unison.