Kuivashampoo, kokemuksia kellään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemuksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on jotan Tigin kuivasampoota. Ihan ok, vaikka tummaan tukkaan tuleekin siitä vähän harmautta. Hiuspuuteria käytän toisinaan mieluummin, se imee juurista rasvaisuutta samalla kun auttaa esim. tupeeraamisessa.

Mulla on ollut oriflamen, four reasonsin ja biozellin kuivashampoota. Eniten tykkäsin tuosta viimeisestä, kun oli miedoimmin hajustettu. Käytössä on myös hiuspuuteri, mutta sitä käytän tuuheuttamiseen ja kuivashampoota pidentämään pesuvälejä.

Olen kyllä käyttänyt eri merkkejä. Ihan ok.
Tavallinen ruisjauho ajaa saman asian. Eli ruisjauhoa päänahkaan/rasvaisiin kohtiin. Sitten odotetaan muutama minuutti (laitat vaikka meikkiä). Sitten harjataan jauhot pois. Harjauksessa menee hetki. Ei jää harmaaksi jos kunnolla harjaa. Kannattaa harjata esim suihkukaapissa/aammeen yläpuolella jotta koko kph lattia ei ole jauhoissa.

Otsikossa se tulikin. Ostin tollasta got to be tms (en muista kunnol merkin nimee) kuivashampoota ja haluisin kuulla kokemuksia kuivashampoiden käytöstä :)

Tuo ko. merkki ei ainakaan itselläni toimi. Ihan kun hiuslakkaa suihkuttaisi, yhtä "tehokasta".
Paras kuivashamppoo on se vaaleanpunainen pötikkä clippotec tai joku vastaava merkki. Se oikeasti tekee puhtaan näköiset hiukset.

Yhteistyössä