kuivalle iholle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kutiaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kutiaa

Vieras
sopivia hoitotuotteita? rasva erityisesti ? kasvot on tosi kuivat mulla,vaikka rasvan joka päivä ja monesti!

atooppisen ihon omaavat, mitä puhdistusaineita käytätte?

Suihkussa käydessä vesi mahdollisimman haaleaa, suihkugeeliä en käytä joka kerta esim. käsivarsiin ja jalkoihin. Erisanin tuotteita käytän. Kesällä mulla iho hyvä, mut talvisin kuiva ja atooppinen.

onko Erisanilla kasvonhoito tuotteita? minulla on Erisanin kosteusvoide..
nyt on kasvojen ihoon tullu kuivia länttejä,kun laitan meikkivoidetta näkyy selkeesti rannut kuivissa kohdissa =(

Alkuperäinen kirjoittaja kutiaa:
onko Erisanilla kasvonhoito tuotteita? minulla on Erisanin kosteusvoide..
nyt on kasvojen ihoon tullu kuivia länttejä,kun laitan meikkivoidetta näkyy selkeesti rannut kuivissa kohdissa =(

On. Luultavasti löytyy vielä jopa 3 erilaista, mut ainakin kaksi.

Mulla on atooppinen iho ja nyt raskausaikana kasvojen iho suunnilleen tippuu naamasta... Rasvailin useasti tavallisilla perusrasvoilla (monta kertaa päivässä ) ja silti naamassa oli kuivia kohtia, varsinkin meikkivoidetta käyttäessä. Kävin vihdoin apteekissa ja löysin uuden rasvan, Ceralan Face, ja se on todella auttanut! Aamuin illoin laitan ja kuivat kohdat on melkein täysin hävinneet!

Minä käytän erittäin kuivaan ja atooppiseen ihooni basania ja ceralania vuorotellen. Nyt iho parempi kun oon noita reilun vuoden ajan käyttänyt. Lisäksi syön antihistamiinia kutinaan.

Oon koittanu monia monia rasvoja ja nuo olen vihdoin löytänyt jotka auttaa ja imeytyy. Pyykinpesussa käytän allegroa, hiukset pesen elvitalilla jolla myös vartalon.

Ihon ollessa oikein pahana laitan duocortia tai bucortia.

Yhteistyössä