Kuivaksiopettelu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko tämä ihan tuhoon tuomittu ajatus kun yritän tuota lasta saada kuivaksi ja on nyt alle 2 tuntia ollu ilman vaippaa ja 5 pikkuhousut jo menneet ja ainakin 10 kertaa käyny potalla innokkaana istuun?

Pitää lähteä vissiin pikkuhousu kauppaan ennenkuin loppuvat.

Laita pitempi paita tai jos on tyttö niin mekko päälle.... kerrot vaan että kun tulee pissahätä niin nostaa paita ennen kuin istahtaa potalle...
Kyllä se siitä, muutama vahinko ennen kuin huomaa lähteä "ajoissa" potalle.... meillä kesti suunilleen päivän ennen kuin huomas ajoissa juosta potalle... mutta jos on kiinnostavat tekemiset kesken niin voi kyllä unohtaa "hätä"....
Muista sitten kehua niin puuha on mieluinen :)

No ei ole pakko olla, mutta se on tytön mielestä hieno juttu kun on isojen tyttöjen pikkuhousut eikä vaippa ja tiedän että jos en laita pikkareita niin tulee huuto.

Kehunnu olen jo kun on potalle menny istuun ja mekko onkin päällä.

No pitää toivoa parasta että tämä nyt lähtee käyntiin.

Meillä poika vipeltää ilman vaippaa lähes aina kotona. Valitettavasti vaan kakkaa sitten minne sattuu, harvemmin pottaan. Mutta periksi ei anneta. Mä en halua että hän kulkee viel 3 veenä vaipoissa.
Ei se haluis enään vaippaa edes yöksi jalkaan, mutta silloin kyllä on pakko.

En osaa sanoa, mutta sitkeä ainakin olet. :D

Mä yritin vastaavanlaisella menestyksellä kuukausi sitten just sen pari tuntia ja en jaksanut eikä tyttökään tajunnut. Nyt kokeilin viikko sitten uusiksi, onnistui ja päiväkuiva on. :)

Yhteistyössä