kuivakakku joka onnistuu takuuvarmasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Mun tarvis tänään tehdä pph:lle kuivakakku joulumuistamiseksi, ja kun en kovin montaa kuivakakkua ole eläissäni tehnyt(jokusen tiikerikakun) niin vinkkejä, helppo ja hyvä ohje? En pidä itse niistä hedelmäkakuista ym, joku suklainen sopisi varmaan jouluksi myös? Muitakin vinkkejä kuin suklaakakun otetaan vastaan. :)

En haluaisi tehdä tiikerikakkua... ja tuo pätkiskakku ois hyvää, mutta tykkääkö pph siitä myös. Toisaalta sen pätkiksen varmaan vois korvata muillakin suklailla? :P

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En haluaisi tehdä tiikerikakkua... ja tuo pätkiskakku ois hyvää, mutta tykkääkö pph siitä myös. Toisaalta sen pätkiksen varmaan vois korvata muillakin suklailla? :P

Miksi ihmeessä ei tykkäis? Ite oon tehnyt myös tuplasta ja olen kuullut että joku on tehnyt geishasta... kaipa siihen voi käyttää mitä lystää :p

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

siis mistä ihmeestä me voitaisiin tietää tykkääkö teidän pph pätkiskakusta jos säkään et tiedä. Voihan se laittaa sen kakun kiertoon tai tarjota sukulaisilleen jos ei tykkää. tee vaan se tiikeri jos sen osaat. ei kannata vieraalle ihmiselle opetella uudella kakulla kun lopputuloksesta ei ole varmuutta.

Yhteistyössä