Kuivaa räkää nenässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Niina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se voi olla märkärupea, jos ei ala parantuun ja kasvaa vaan uudestaan ja uudestaan. Mulla kesti kuukausia ja en tiedä mistä johtui. Pääsin siitä lopullisesti eroon Basibactilla.

[QUOTE="vieras";24237195]Meinasin jo hakea kameran "Kuvaa räkä nenässä".[/QUOTE]
:D

Mutta en minäkään ongelmaa varsinaisesti ymmärrä. Kaikilla on joskus jonkin verran kuivaa räkää nenässä. Jos se on veristä jatkuvasti, vähentäisin sitä etusormen käyttämistä siellä nenässä.

Bepanthenia en viitsisi nenääni laittaa, se haiseekin pahalle.

:D

Mutta en minäkään ongelmaa varsinaisesti ymmärrä. Kaikilla on joskus jonkin verran kuivaa räkää nenässä. Jos se on veristä jatkuvasti, vähentäisin sitä etusormen käyttämistä siellä nenässä.

Bepanthenia en viitsisi nenääni laittaa, se haiseekin pahalle.

Se on oikeasti tuskaisen kivuliasta jos se jatkuu pidempään. Eikä se parane itsestään sillä, että kaivaa, eikä sillä, että ei kaiva. Sitä on aika paljon ja se kiristää ja sattuu aina kun liikuttaa jotain kasvojen lihasta. Kyse ei siis ole enää pelkästä räästä, vaan siellä kasvaa rupea. Minä satuin laittamaan basibactia kun pojalleni tuli märkärupi. Ehkäpä levisi minun nenästäni, kuka tietää.

Pitääkö kommentoida kaikkea, vaikka ei ole itse kyseistä ongelmaa kokenut, eikä tiedä siitä mitään.

[QUOTE="Siili";24237298]Pitääkö kommentoida kaikkea, vaikka ei ole itse kyseistä ongelmaa kokenut, eikä tiedä siitä mitään.[/QUOTE]
No anteeksi, luulin että se on tämän palstan tapa. Ja keskustelupalsta tämä on... Jospa menet sinne apteekkiin takaisin - tosin sielläkin kommentoidaan, vaikkei oikeasti tiedetäkään ongelmastasi mitään. Mutta ehkä siellä on farmaseuteilla sen verran tapoja, että he eivät naura sinulle päin naamaa... Pyydän siis oikeasti anteeksi.

No anteeksi, luulin että se on tämän palstan tapa. Ja keskustelupalsta tämä on... Jospa menet sinne apteekkiin takaisin - tosin sielläkin kommentoidaan, vaikkei oikeasti tiedetäkään ongelmastasi mitään. Mutta ehkä siellä on farmaseuteilla sen verran tapoja, että he eivät naura sinulle päin naamaa... Pyydän siis oikeasti anteeksi.

Saat anteeksi. Paitsi, että minä en ole ap, enkä siis ole ennenkään kysellyt neuvoja. Apteekista. Ei ois pitäny avata tätä, nyt mun nenää kutittaa hirveästi.

Yhteistyössä