kuiva iho.... kellä apuja....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja korppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

korppu

Vieras
Olen kysyny tätä aikasemminkin ja kysyn nyt. mikä on paras voide kuivalle iholle?? joskus joku suositteli ceralan voidetta mutta se ei auttanu mitään. Nyt käytössä biothemin todella kuivan ihon voide eikä auta mitään. joitain kosmetologin voiteita on tullu kokeiltua mutta tuloksetta.

On vaan inhottavaa kun meikki ei kestä ja kuivista kohdista menee sotkuseks ja ihoon tulee kuivuuden takia pikku näppyjä..... tää on ollu kamala talvi, mun ihon kannalta.....

Milläs puhdistusaineella kannattaa kuiva iho puhdistaa.....

Kasvoja täytyis rasvata useasti päivässä todella kuivana aikana, niin auttaa parhaiten. Harva rasva kosteuttaa todella kuivaa ihoa riittävästi koko päivän ajaksi.

Itelläni on kokemusta kanssa todella kuivasta ihosta. Valitettavasti oikein kuivana aikana saa unohtaa meikkivoiteet kokonaan, ei saa hyvää tulosta kun kuivat kohdat näyttävät niin erilaisilta kuin terve iho.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
mä käytän dermosil talvivoidetta. tosi tehokasta! eikä oo edes kallista. sieltä löytyy muitakin hyviä tuotteita.

mistä tota saa???

Dermoshopista netistä.

joo eikö muualta saa.... minimi tilaus on 50?

Ei saa ei. Kimppatilausta kehiin vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pajulanpirkkona:
Kasvoja täytyis rasvata useasti päivässä todella kuivana aikana, niin auttaa parhaiten. Harva rasva kosteuttaa todella kuivaa ihoa riittävästi koko päivän ajaksi.

Itelläni on kokemusta kanssa todella kuivasta ihosta. Valitettavasti oikein kuivana aikana saa unohtaa meikkivoiteet kokonaan, ei saa hyvää tulosta kun kuivat kohdat näyttävät niin erilaisilta kuin terve iho.

Joo tää on kans mun ongelma. mut mulla niin tummat silmänaluset et jos en meikkaa näytän zombilta... ja cuberosa iho ei tee asiaa yhtään helpommaks....

Mitä voidetta käytät.....

Joo tää on kans mun ongelma. mut mulla niin tummat silmänaluset et jos en meikkaa näytän zombilta... ja cuberosa iho ei tee asiaa yhtään helpommaks....

Aloe vera- voide oli mun pelastus.

Vaihtelen muutamaa. Erisanin rasvoja ja ihan Orionin perus rasvojen eri vahvuuksia kuten Aqualan, Novalan ja Ambilan riippuen ihan kuinka kuiva milloinkin on.

Nyt olen noudattanut lääkärin suosituksesta rasvojen vaihtelua, on auttanut. Samaa rasvaa/saman valmistajan rasvaa ei kannata käyttää paria viikkoa pitempään kerralla. Iho tottuu siihen, eikä auta niin hyvin, varsinkin jos iholla on taipumusta ärtyä. Mulla nyt on kaksi settiä rasvoja, kasvoihin, vartalolle ja käsiin (rasvasuus sen mukaan mihin käytän ja miten kuivaa). Vaihdan aina kahden viikon välein kumpia käytän.

Vaivaa vaatii, mutta minkäs teet kun muu ei auta.

Niin mun rasvavalintoja rajottaa herkkä iho ja hajusteallergia

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

Aloe vera- voide oli mun pelastus.

mistäs noita saa

minä käytän ihan vaan baby natusanin uutta rasvaa, tarkemmin kosteusemulsiota, on sellasessa vihreässä purkissa ja ihan sairaan hyvä rasva onkin!! imeytyy todella nopeasti ja iho jää ihanan pehmeäksi, ihan kuin vauvan peppu, niin sileä on iho rasvauksen jälkeen :) eikä ole myöskään mikään vahva haju tuossa rasvassa, koko perhe käyttää! minäkin kärsin tosi kuivasta ihosta ja just tää natusan helpotti mun talvea kummasti :)