Kuis monelta löytyy Crocsit?Minkä väriset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lasisilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on viininpunaset mary jane-malliset. Yleensä käytän kesällä varvastossuja, mutta nyt ostin täksi kesäksi crocsit, kun olen raskaana ja jalat tarttee enemmän tukea. Tykkään kesäkengistä jotka kestää mitä vaan ja ovat pestävissä ja desinfioitavissa. Olen ollut tyytyväinen.

Noi hirvityksethän on vain jonkun pellen markkina/rahannylkemiskeksintö!! Kun joku julkimo laittaa jalkaansa, niin kansa seuraa perässä.

Oikeesti jokatauno tajuaa, että tollaset molot on ihan karseet. Noille nauretaan parin vuoden kuluttua. Miksi pitää lähteä joka vouhotukseen mukaan?

Ei ole hullu se joka myy vaan se joka ostaa! No thanks mulle!!

Minä maalaistollo en mistään aidoista ollut kuullutkaan, kun viime kesänä ostin 4 eurolla halpiskaupasta vastaavat ajatellen, että onpa kätevät puutarhakengät. Kun nurmikko on sateesta tai aamukasteesta märkä, voi niillä kävellä jalkojen kastumatta, ei aina tarvitse kumppareita tunkea jalkaan. Kuopukselle ostin keväällä mustat halpikset, sillä jotkin läpsyt on hyvä olla sellaiset, jotka voi helposti uinnin jälkeen vetäistä jalkaan ja jotka eivät säikähdä hiekkaa ja vettä. HIekkalaatikollakin kätevät, sen kun vain huuhtaisee hiekat pois.

Puutarhakenkinä ne sitä paitsi ovat minullakin tosi mieleiset: hyvät jalassa ja multa, vesi yms. ei pilaa niitä, ja ne on helppo puhdistaa. Ei niitä paraatikengiksi ole tarkoitettukaan! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Helmin ja Onnin Äiti:
Vaaleansiniset toisessa kukkanappi ja toisessa leppäkerttu

Kenkäliikkeestä ostin nappeineen taisi olla alle 50 euroa
ihan perusmalliset ovat.

Nämä nappikoristeet näyttivät olevan USassa kovin in, lapsilla etenkin oli paljon koristeita kengissään =)

Mullaki on kahdet alligatorit, punaset töissä ja limet kotona. On ne mustakuin aika rumat, mutta ihan pirun hyvät jalkaan.
Ja niitä disney-crocseja myy kuulemma myös sokos.

No joo,toinen tykkää äidistä ja toinen siittä tyttärestä...
En oo minäkään mikkään muodin perässä juoksija,mutta muutamalla kollegalla on työkenkinä ja kehuvat kovin tuolla puistossa ja muutenkin pihala.Minä kun en pysty pitään mitään kidutusvarvassandaaleita yms.

Ja musta ne on aika hauskan näköset,tuskin niillä kukaan nyt on mihkään edustustilaisuuteen menossakaan.
Ja eiköös niitten viehätys ja idea ookkin siinä että ne on vähän erilaisen näköset.
Luojan kiitos meillä kaikilla on vapaus valita,mitkä mötkäleet kukakin jalkaansa tunkee.

Ja muuten mulla ei ollut tietookaan näiden "muodikkuudesta" tms.Tai että kenen julkimon jalassa kyseisiä popoja on nähty.Vaan nähdessäni ihan vaan ihastuin.Ei piä kenenkään kiskoo pultteja,en mää teille niitä ostamassa ookkaan...

Ei mulla ole, mutta mummo osti tytölle kopiot :) ja itelleen kans ;)

Vieläköhän ens kesänä kukaan noita käyttää? En kyllä 40-50 tollasista läpysköistä maksais. Muuten ok.

Siis jotain aivan järkyttävää, käyttääkö joku noita oikeasti jossain ihmisten ilmoilla? En ole missään enkä kellään tollasia nähnyt, ehkä pitäisi uskaltautua sinne kehäkolmosen ulkopuolelle niin oppis taas jotain uutta.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmin ja Onnin Äiti:
Vaaleansiniset toisessa kukkanappi ja toisessa leppäkerttu

Kenkäliikkeestä ostin nappeineen taisi olla alle 50 euroa
ihan perusmalliset ovat.

Nämä nappikoristeet näyttivät olevan USassa kovin in, lapsilla etenkin oli paljon koristeita kengissään =)

kengistä toisenlaisiin... oliko siellä USAssa muuten ne rullakengät miten in eli tuleekohan niistä seuraava nuoriso hitti?

Voi hirveyden hirvitys! :x Mä en laittais tuollasia, kun tonne perunapellolle - jos sinnekään... Ja hinta! Jopas on muovikengistä tullu arvokkaat ja muodinmukaiset! Meilläpäin kun tollasia melki samanlaisia "krokseja" on on tehty maailman sivu vanhoista kumisaappaista.... :D :whistle: En tosin itse ole sellasia koskaan käyttäny, mutta noilla naapurin mummuilla ja papoilla niitä on aina nähny. ;)

Aitoja ei ole mutta tarkoitus on hommata. Ja syitä on monta.

Esim. ihan tuo alkuperäis tarkoitus johon kyseiset kengät on suunniteltu, eli veneily. Saavat kastua, pitävät märällä veneen kannella, helppo pestä eikä kuivatusongelmia ja kelluvat pudotessaan veteen.

Toinen kohde on työkengiksi. Olen vanhusten vuodeosastolla töissä ja välillä rapatessa roiskuu, ovat siis helpot desinfioida kloorilla nopeasti ja saa heti takaisin käyttöön. Kevyet kävellä ja tuntuvat hyviltä jalassa.

Ja kolmas syy. Kesäkengiksi sandaalien sijaan. Itsellä jalassa hermovaurio jonka vuoksi pakko käyttää jalkahoitajan muokkaamaa pohjallista joka ei juuri mihinkään kenkään mahdu. Esim. kesäsandaalin ainoa vaihtoehto on mummo tyylin sandaali eli kyllä crocs voittaa ulkonäöllään mennen tullen. Sinne kun mahtuu se pohjallinenkin. :D

Nyt ostin raskausajan turvotusten vuoksi vain ne halpikset, mutta jahka oon poksahtanu lähtee koko perhe partiokauppaan crocs ostoksille!!!! Haaveena töihin khakit, veneelle siniset ja kotiin mustat crocsit... Kalliiksi tulee, mutta mulle yllättäen erittäin halvaksi ton pohjallisvaatimuksen vuoksi. Edelliset työkengät kun maksoivat 80 ? ja vapaa-ajan kengät 90 ?.

Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:
Meilläpäin kun tollasia melki samanlaisia "krokseja" on on tehty maailman sivu vanhoista kumisaappaista.... :D :whistle: En tosin itse ole sellasia koskaan käyttäny, mutta noilla naapurin mummuilla ja papoilla niitä on aina nähny. ;)

Kumiterät! :D joo, mun mummolla ja sen naapurinmummoilla oli niitä kans aina porstuassa rivissä :D Olispa kiva kuulla, kuinka ne tykkää uudesta muodista -ja siitä, että nykyään kumiteristä maksetaan 250-300 mummonmarkkaa...

Onhan niitä kivan värisiä, juu, ja varmasti kätevät ja kivat jalassa, mutta tuommonen hinta kumiteristä -juu ei kiitos. Työpaikan siivoojilla näkyy olevan samantyylisiä, omaan työpukeutumiseen ne ei sovi. Ja omalla pihalla lompsimiseen välttää halvemmatkin.

Yhteistyössä