Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna::x Muovipussitkin olis tyylikkäämmät jalkineet.
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna::x Muovipussitkin olis tyylikkäämmät jalkineet.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna::x Muovipussitkin olis tyylikkäämmät jalkineet.
Oletko niitä kokeillut? =)
Hehe, älä sitten kokeile hyvä ihminen =)Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna::x Muovipussitkin olis tyylikkäämmät jalkineet.
Kumpia? Muovipusseja olen, Crocseja en voi kokeilla, kun saan pelkästään katsomisestakin jo ihottumaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Hehe, älä sitten kokeile hyvä ihminen =)Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna::x Muovipussitkin olis tyylikkäämmät jalkineet.
Kumpia? Muovipusseja olen, Crocseja en voi kokeilla, kun saan pelkästään katsomisestakin jo ihottumaa.
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina::wave: 45e ja pinkit ja se oli joku retkeilyliike ym joku tommonen
mistä niitä disneycrocseja saa??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Minä olen sen verran rajoittunut ihminen, että minusta kenkien pitää olla nahkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna::x Muovipussitkin olis tyylikkäämmät jalkineet.