No mkä siinä nyt sitten on niin sairasta ja friikkiä? En kyllä itse ole koskaan huutista edes käyttänyt. Eli miten se, että katsoo profiilin facebookista eroaa esim siitä, että googlettaa esim jonkin firman kotisivut tai muuta materiaalia?Alkuperäinen kirjoittaja Juu:No toi nyt on aika friikkiä ja perverssiä. Mua ei vois vähempää kiinnostaa minkä näköinen ihminen mulle jotain on myyny tai ostanu. Eipä siinä mitään laitonta ole mutta vois ehkä olla peiliinkattomisen paikka ja vois miettiä mikä niissä muitten elämissä niin kiinnostaa, voisko siihen omaan elämään hankkia jotain mielenkiintosta aukkoa täyttämään?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toki voi olla montakin, mutta ei välttämättä samalla paikkakunnalla Aika monella se paikkakunta näkyy =)Alkuperäinen kirjoittaja JUU:mullakaan ei ole profiilia, mutta minun nimisiä sieltä löytyy MONTA, eli aika hankala katsoa, miltä joku näyttäÄ; JOS ON MONTA SAMANNIMISTÄ.....OHO OLI CAPSARI PÄÄLLÄ
Mutta mitäs haittaa tuosta on? Siis kysyn siltä joka poisti nyt profiilikuvansa tämän takia Kyllähän se nimi kuitenkin tulee huutiksen kautta näkyviin (ja osoite) niin mitä väliä vaikka kuvankin näkee?
Liikutko esim kaupungilla niin että kasvosi näkyy?Alkuperäinen kirjoittaja uuniomena:No huoh, onneks en ole vaivautunut koko feissariin liittymään.
No niinpä!!Alkuperäinen kirjoittaja tjaa:Eipä ole tullut ikinä edes mieleen! Voi kyylät
Ai mitä eroa on sillä jos etsii yrityksen kotisivuja tai sillä että haluaa tietää miltä joku ventovieras näyttää?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mkä siinä nyt sitten on niin sairasta ja friikkiä? En kyllä itse ole koskaan huutista edes käyttänyt. Eli miten se, että katsoo profiilin facebookista eroaa esim siitä, että googlettaa esim jonkin firman kotisivut tai muuta materiaalia?Alkuperäinen kirjoittaja Juu:No toi nyt on aika friikkiä ja perverssiä. Mua ei vois vähempää kiinnostaa minkä näköinen ihminen mulle jotain on myyny tai ostanu. Eipä siinä mitään laitonta ole mutta vois ehkä olla peiliinkattomisen paikka ja vois miettiä mikä niissä muitten elämissä niin kiinnostaa, voisko siihen omaan elämään hankkia jotain mielenkiintosta aukkoa täyttämään?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toki voi olla montakin, mutta ei välttämättä samalla paikkakunnalla Aika monella se paikkakunta näkyy =)Alkuperäinen kirjoittaja JUU:mullakaan ei ole profiilia, mutta minun nimisiä sieltä löytyy MONTA, eli aika hankala katsoa, miltä joku näyttäÄ; JOS ON MONTA SAMANNIMISTÄ.....OHO OLI CAPSARI PÄÄLLÄ
Mutta mitäs haittaa tuosta on? Siis kysyn siltä joka poisti nyt profiilikuvansa tämän takia Kyllähän se nimi kuitenkin tulee huutiksen kautta näkyviin (ja osoite) niin mitä väliä vaikka kuvankin näkee?
Liikun. Kerrotko miten ventovieras voi kaupungilla tehdä haun nimen perusteella ja löytää minut?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Liikutko esim kaupungilla niin että kasvosi näkyy?Alkuperäinen kirjoittaja uuniomena:No huoh, onneks en ole vaivautunut koko feissariin liittymään.