Kuinkas usein teillä 'normaaleilla' ihmisillä kukkii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kukkiiks se oikeesti? :o
Ei vaan, mun täti tuo mulle säännöllisin väliajoin hienosti kukkivan paulin joka on meillä pari viikkoa, eikä sen jälkeen näy ikinä kukan kukkaa :/ :snotty:
(nykyään vie mennessään sen vanhan riutuneen kukkaparan ja tuo takaisin kun taas kukkii :whistle: )

Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Kukkiiks se oikeesti? :o
Ei vaan, mun täti tuo mulle säännöllisin väliajoin hienosti kukkivan paulin joka on meillä pari viikkoa, eikä sen jälkeen näy ikinä kukan kukkaa :/ :snotty:
(nykyään vie mennessään sen vanhan riutuneen kukkaparan ja tuo takaisin kun taas kukkii :whistle: )

Mun äiti tekee samoin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mikä on normaali ihminen? :whistle: Mutta ihan vinkiksi ota ne alimmat lehden aina pois niin pauli kukkii..

Jaa kaikki vai? :D toi kun on ollut meillä kolme vuotta ja kukki silloin tuotaessa, sitten lopetti sen homman. :whistle:
Joo kaikki tai ei mitään.. :D ei vaan ne isoimmat lehdet pitää nipistää veke äläkä vaan sano et sulla on kaikki saman kokosia.. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Mikä on normaali ihminen? :whistle: Mutta ihan vinkiksi ota ne alimmat lehden aina pois niin pauli kukkii..

Jaa kaikki vai? :D toi kun on ollut meillä kolme vuotta ja kukki silloin tuotaessa, sitten lopetti sen homman. :whistle:
Joo kaikki tai ei mitään.. :D ei vaan ne isoimmat lehdet pitää nipistää veke äläkä vaan sano et sulla on kaikki saman kokosia.. :xmas:

Isoimmat ja alimmatko? Niitä on kolme, muut ovat tuollaisia kituisia pieniä. Toi kasvi kuolee kohta,,,, ainahan ne kuolee. :whistle:

Kerran vuodessa, mutta useempi kuukausi putkeen. Se kyllä vaatii sen, että vaihtaa mullan aina vuoden alkuun ja napsii niitä alimpia lehtiä pois. Ja muistaa kastella lautaselle, eikä ruukkuun.

Useita kertoja vuodessa ja nuo ovat usean vuoden vanhojakin. :D
Multia en ole koskaan vaihtanut, kuumalla vedellä kastelen ja tarpeen tulle nypin huonot lehdet pois.
Valoa saavat vissiin sopivasti, nököttävät meidän ainoalla ikkunalaudalla. :)

Yhteistyössä