Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras111:moikka..
meillä pojalla oli 145-150 ja tytöllä 120-130...
Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:Mulla kans pojilla on ollut nopeemmat sykkeet kun tytöillä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja s:Meillä kahdella tytöllä oli 150-160 ja nyt tällä mahatytöllä on 140 koko ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras111:moikka..
meillä pojalla oli 145-150 ja tytöllä 120-130...
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:pojasta oli sellasta 130-140, tytöstä 150-160. Tosin kun osastolla olen kummankin kanssa joutunut makaamaan, ja ktg käyrää on otettu puolen tunnin jaksoissa, niin ei niissä oikeesti mitään eroo oo ollu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:pojasta oli sellasta 130-140, tytöstä 150-160. Tosin kun osastolla olen kummankin kanssa joutunut makaamaan, ja ktg käyrää on otettu puolen tunnin jaksoissa, niin ei niissä oikeesti mitään eroo oo ollu![]()
Muistankos oikein, että hiljattain olet pikkuisesi saanut?
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:pojasta oli sellasta 130-140, tytöstä 150-160. Tosin kun osastolla olen kummankin kanssa joutunut makaamaan, ja ktg käyrää on otettu puolen tunnin jaksoissa, niin ei niissä oikeesti mitään eroo oo ollu![]()
Juu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:pojasta oli sellasta 130-140, tytöstä 150-160. Tosin kun osastolla olen kummankin kanssa joutunut makaamaan, ja ktg käyrää on otettu puolen tunnin jaksoissa, niin ei niissä oikeesti mitään eroo oo ollu![]()
Juu![]()
Onnea! :flower: :heart: