kuinkas moni sitten on törmännyt ITSENSÄPALJASTAJAAN?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PulttiBois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vartija-koulutuksessa opetetaan,että jos itsensäpaljastaja osuu kohdalle koskaan ei saa nauraa eikä kommentoida elimen kokoa.
Yleensä ovat harmittomia,mutta kun kuitenkin hissi ei kulje ylös asti,voivat suivaantua nauramisesta ja tulla väkivaltaiseksi!!!

lapsena törmäsin :x Soitin viulua musiikkiopistossa ja siellä oli sellaiset lasi-ikkunaseinät joka puolella. Odottelin tunnille menoa illansuussa ja satuin kattomaan taakseni eli takapihan puolelle,niin siellä oli setä jolla klassinen,beige poplari ja vetäs sen auki. :o :( Pelästyin kyllä ihan älyttömästi,mä olin varmaan jotain 10-vuotias.

viime kesänä bussissa istui viereen ja veti vehkeen esille, en kyllä tienny nauraakko vai sääliä.. onneks kuitenkin mulle esitteli yleisellä paikalla eikä pikkutytöille

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 14:46 NuoriAikuinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 02:07 NuoriAikuinen kirjoitti:
Lunatic ja jOYRIDE teidän jutuissanne on tosi paljon samaa? Onko oikeasti sattunut näin identtiset tapaukset, ette kai ole samalta paikkakunnalta ja sama sekopää ahdistellut teitä molempia? Vai mikä juttu tää on?

jOYRIDE:
"Olin 7v, ja tulossa metsäpolkua kotiin. Siinä oli äijä joka sanoi että lähistöllä on linnunpoika, joka on tippunut pesästä. Minä tietenkin eläinrakkaana menin kiltisti miehen perässä katsomaan linnunpoikaa. Ei siellä tietysti mitään ollut, muistan vain valkosen aineen joka tuli sen äijän elimestä. Sillon en tietenkään tiennyt mitä se oli, jälkeenpäin vasta. Juoksin varmaan peloissani pois, en muista yhtään. Kotona en asiasta puhunut.
Järkyttää nyt jälkikäteen. Ja pelottaa oman likan puolesta. Kyllä on kaikenlaista kahelia liikkeellä. :o :( "

Lunatic:
"Tilanne jäi kertomatta.
Olin tulossa metsäpolkua koulusta (ekaluokalta) kotiin, yhtäkkiä joku ukko ilmesty siihen muka hädissään sanomaan, että linnunpoika on tippunut pesästä, että mun pitäs tulla auttamaan.
Eläinrakkaana tietysti menin äijän perässä metsään, siellä se avas housunsa ja alko runkkaamaan.
Muistan vaan miten ihmettelin ja pelästyin sitä tilannetta, valkosta vaahtoa makkaran näkösen jutun päässä. Lähdin juoksemaan kotiin. Tajusin ettei mitään lintua ole olemassakaan. :( "

Nosto, tää vaivaa mua edelleen!

Hyi mikä juttu pienelle tytölle :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 18:14 Pupu T kirjoitti:
\
\
Lunatic ja jOYRIDE teidän jutuissanne on tosi paljon samaa? Onko oikeasti sattunut näin identtiset tapaukset, ette kai ole samalta paikkakunnalta ja sama sekopää ahdistellut teitä molempia? Vai mikä juttu tää on?

jOYRIDE:
"Olin 7v, ja tulossa metsäpolkua kotiin. Siinä oli äijä joka sanoi että lähistöllä on linnunpoika, joka on tippunut pesästä. Minä tietenkin eläinrakkaana menin kiltisti miehen perässä katsomaan linnunpoikaa. Ei siellä tietysti mitään ollut, muistan vain valkosen aineen joka tuli sen äijän elimestä. Sillon en tietenkään tiennyt mitä se oli, jälkeenpäin vasta. Juoksin varmaan peloissani pois, en muista yhtään. Kotona en asiasta puhunut.
Järkyttää nyt jälkikäteen. Ja pelottaa oman likan puolesta. Kyllä on kaikenlaista kahelia liikkeellä. :o :( "

Lunatic:
"Tilanne jäi kertomatta.
Olin tulossa metsäpolkua koulusta (ekaluokalta) kotiin, yhtäkkiä joku ukko ilmesty siihen muka hädissään sanomaan, että linnunpoika on tippunut pesästä, että mun pitäs tulla auttamaan.
Eläinrakkaana tietysti menin äijän perässä metsään, siellä se avas housunsa ja alko runkkaamaan.
Muistan vaan miten ihmettelin ja pelästyin sitä tilannetta, valkosta vaahtoa makkaran näkösen jutun päässä. Lähdin juoksemaan kotiin. Tajusin ettei mitään lintua ole olemassakaan. :( "

:attn:

Teinivuosina useammankin olen tavannut, ainakin yhtä tyyppiä ihan riittämiin asti. Ihme hyypiöitä. Yksi näistä yritti aina tarjota rahaa, että tulisin katsomaan hänen käteen vetämistä... Arvatkaa meninkö, muuten ihan harmiton, pelkäsi jos sille alkoi uhittelemaan (koska oli saanut aika pahasti selkään muutaman kerran).

Yksi veti slerssin esiin steissillä. Naurettiin kaverin kanssa katketakseen ja ihmeteltiin miten se oli niin pieni. Mies nolostui ja lähti pois :laugh:

Moikka! Mielenkiintoisia kokemuksia.. Olen 26v paljastelijakundi. Paljastelen itteäni yleensä n. 20-25 tytsyille. Jos haluat kysyä jotain tai kommentoida mitä tahansa laita sähköpostia, patte.forsberg@netti.fi

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 18:14 Pupu T kirjoitti:
\
\

jOYRIDE:

Lunatic:
"Tilanne jäi kertomatta.

:attn:

up

Yhteistyössä