kuinkas moni sit tulee exän kaa toimeen? =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
ja siis nimenomaan nyt puhun tilanteesta missä lapsia exän kanssa :)

mun exäni soitti juuri hetki sitten ja ilmotti et ovat pojan kanssa menossa uimaan, et palauttaa poitsun normaalia myöhemmin ja juteltiin siin sit kaikkee muutakin :)
mulla on kiva ex :D
tosin osaahan se tietty yks paskakin olla, mut pääsääntösesti menee hyvin ja se on maailman paras isi!!!! :)

Eipä minulla siis exää ole, mutta loogisesti kuvittelisin, että kyllä sen ihmisen kanssa tulee toimeen vielä eron jälkeenkin, jonka kanssa on yhteistä perhettä pyörittänyt. Ihanteellinen tilanne ainakin olisi niin.

Omista vanhemmista on myös se kokemus, että ovat aina toimeen tulleet, vaikka erosivatkin.

Kyllä mä ihan hyvin tulen exän kanssa toimeen. Erilleen olemme muuttaneet jo reilu 2 vuotta sitten, ja eronneetkin olemme. Takana myös pitkä, noin 10 vuoden historia, joten olemme nyt onneksi (erityisesti lapsen onneksi) päässeet siihen tilanteeseen, että olemme hyviä ystäviä.

Me tullaan exän kanssa todella hyvin toimeen, vaikka erottiin jo minun ollessa raskaana ja välimatkaa on jonkin verran. Hän hakee pojan aina kun poika sinne haluaa, ostaa vaatteita ja antaa rahaakin pojan hankintoihin (vaikka en haluaisi ottaakkaan). Kaiken huippu kun laittaa välillä minullekkin rahaa että saan ostaa itselleni jotain kivaa. Nykyinen mieheni tulee myös tosi hyvin toimeen exäni kanssa.
Ollaan myös hyvissä väleissä mieheni exän kanssa.