V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja VauvaKuume:Paljonko maksoitte, kävittekö itse katsomassa ja hakemassa?
Alkuperäinen kirjoittaja VauvaKuume:Paljonko maksoitte, kävittekö itse katsomassa ja hakemassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Epäröivä:Alkuperäinen kirjoittaja VauvaKuume:Paljonko maksoitte, kävittekö itse katsomassa ja hakemassa?
Mua kiinnostaisi kanssa tietää, haluaako huutaja yleensä tulla katsomaan kohdetta vai riittääkö jos laittaa kuvia kankaasta ja eri puolilta rattaita? Ja kannattaako ylipäätänsä huutikseen pistää myyntiin.....
Mulla olis tuossa aivan tyhjän panttina vähän käytetyt Scootterit. Ostettu elokuussa -07 ja käytetty max. 10 kertaa. Eli lähes uudet ovat.
Alkuperäinen kirjoittaja minä :olen myynyt sitä kautta vaunut ja rattaat. Vaunut vietiin ostajalle, kun sattui matkan varrelle ja rattaat meni matkahuollon kautta. Sain hyvät hinnat molemmista ja olimme kaikki osapuolet oikein tyytyväisiä.
Pelkkiä hyviä kokemuksia siis minulla
Nyt olen sieltä yrittänyt etsiä sopivia rattaita, mutta en ole uskaltanut ostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä minäkin:Alkuperäinen kirjoittaja minä :olen myynyt sitä kautta vaunut ja rattaat. Vaunut vietiin ostajalle, kun sattui matkan varrelle ja rattaat meni matkahuollon kautta. Sain hyvät hinnat molemmista ja olimme kaikki osapuolet oikein tyytyväisiä.
Pelkkiä hyviä kokemuksia siis minulla
Nyt olen sieltä yrittänyt etsiä sopivia rattaita, mutta en ole uskaltanut ostaa.
Minkälaisia etsit?