Kuinkas moni ostanut vaunut/rattaat Huutonetistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VauvaKuume
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja VauvaKuume:
Paljonko maksoitte, kävittekö itse katsomassa ja hakemassa?

Mua kiinnostaisi kanssa tietää, haluaako huutaja yleensä tulla katsomaan kohdetta vai riittääkö jos laittaa kuvia kankaasta ja eri puolilta rattaita? Ja kannattaako ylipäätänsä huutikseen pistää myyntiin.....

Mulla olis tuossa aivan tyhjän panttina vähän käytetyt Scootterit. Ostettu elokuussa -07 ja käytetty max. 10 kertaa. Eli lähes uudet ovat.

olen myynyt sitä kautta vaunut ja rattaat. Vaunut vietiin ostajalle, kun sattui matkan varrelle ja rattaat meni matkahuollon kautta. Sain hyvät hinnat molemmista ja olimme kaikki osapuolet oikein tyytyväisiä.
Pelkkiä hyviä kokemuksia siis minulla :)

Nyt olen sieltä yrittänyt etsiä sopivia rattaita, mutta en ole uskaltanut ostaa.

Mä olen ostanut muutamat ja olen ollut ihan tyytyväinen.Kun laittaa paljon kuvia ja selittää kaikki mahdollisen niin ostajia kyllä on.Olen myös myynyt tuota kautta monia vaunuja/rattaita.Muutamat olen laittanut matkahuollon kautta sama kun olen itse ostanut sitä kautta.Muutamat ovat hakeneet ne kotoa.

Niin ja möin nuo samaiset yhdistelmät eteenpäin Huutiksen kautta. Myyjä osti kuvien perusteella ja kaipa tuo tyytyväinen oli, mitään palautetta en vaan saanut :(

Alkuperäinen kirjoittaja Epäröivä:
Alkuperäinen kirjoittaja VauvaKuume:
Paljonko maksoitte, kävittekö itse katsomassa ja hakemassa?

Mua kiinnostaisi kanssa tietää, haluaako huutaja yleensä tulla katsomaan kohdetta vai riittääkö jos laittaa kuvia kankaasta ja eri puolilta rattaita? Ja kannattaako ylipäätänsä huutikseen pistää myyntiin.....

Mulla olis tuossa aivan tyhjän panttina vähän käytetyt Scootterit. Ostettu elokuussa -07 ja käytetty max. 10 kertaa. Eli lähes uudet ovat.

Scooterit menevät hyvin kaupaksi! Aina on ihmisiä, jotka ovat valmiita ostamaan vaikka Matkahuollonkin kautta.
Paljon vain kuvia ja rehellisesti viat ilmoitukseen. Kuitteja kysellään usein, kannattaa kertoa selkeästi oleellinen tieto rattaista ja mitä tulee mukaan. Samoin se miten järjestyy kuljetus, vai haluatko noudon.

Alkuperäinen kirjoittaja minä :
olen myynyt sitä kautta vaunut ja rattaat. Vaunut vietiin ostajalle, kun sattui matkan varrelle ja rattaat meni matkahuollon kautta. Sain hyvät hinnat molemmista ja olimme kaikki osapuolet oikein tyytyväisiä.

Nyt olen sieltä yrittänyt etsiä sopivia rattaita, mutta en ole uskaltanut ostaa.

Minkälaisia etsit?

Ostin yhdistelmät huutonetin kautta, olin tosi tyytyväinen. Olivat samasta kaupungista, niin katsoin ja maksoin samalla kertaa. Myös parvekevaunut mitkä ostin toisesta kaupungista, olivat kuvauksen mukaiset, tosi siistit.

Alkuperäinen kirjoittaja myyjä minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja minä :

Minkälaisia etsit?

Emmaljungan City Crosseja :)

Tuttavani osti kaksostenrattaat ja ne tulivat matkahuollon kautta. Monta kertaa myyjä lähetti kuvia ja kertoi vaunuista, ihan kaikkea mitä tuttavani vain hoksasi kysyä. Olivat vielä puhelinyhteydessäkin. Kun vaunut sit tulivat, ne sai kantaa suoraa kaatopaikalle. Aivan väärät vaunut, homeessa, ruosteessa, kankaat aivan rikkinäiset. Niitä ei saanu edes nostettua/koottua, olivat niin hajalla. Myyjään ei sit saatu mitään yhteyttä. Puhelinnro ei ollu käytössä, eikä huutiksessa ollu enää tunnuksia :(

Todella harmissaan olivat nämä jotka menettivät rahansa tähän hommaan.

Itellä on hyviä kokemuksia huutiksesta, tosin en ole mitään isompaa sieltä ostanut.

Yhteistyössä