noh
Tuli mieleen tuosta salkkari-keskustelusta.. Itse muistan katsoneeni metsoloita, puhtaita valkoisia lakanoita jne... Eikä ne mitenkään minua kieroon kasvattaneet.
Jee!!! + Metsolat + Puhtaat Valkoiset Lakanat! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Mummo,Ruusun aika...aijai B)
Oho, miltä kanavalta?Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Metsolat muuten alkaa syksyllä uusintana! Ihan tiedoksi vaan kaikille nostalgiankaipuisille.
Eiks se ollut Ruusun aika vai muistanko mä nyt väärin?Alkuperäinen kirjoittaja AleXAN:Joo, tuli katottuu lapsena metsoloita kun porukatkin niitä vahtas. Ruusun taika ja hynttyyt yhteen oli mun suosikkeja
Kakkoselta, alkaen 17.10.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oho, miltä kanavalta?Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Metsolat muuten alkaa syksyllä uusintana! Ihan tiedoksi vaan kaikille nostalgiankaipuisille.
Voi ku ihanaaAlkuperäinen kirjoittaja pehmix:Kakkoselta, alkaen 17.10.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oho, miltä kanavalta?Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Metsolat muuten alkaa syksyllä uusintana! Ihan tiedoksi vaan kaikille nostalgiankaipuisille.
http://www.yle.fi/tv2/?p=kausi_ohjelmat&g=5&ID=4002