Kuinkas moni nyt sitten sai....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyytyväinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyytyväinen

Vieras
...niitä vanhoja käytettyjä tavaroita lahjaksi?
Täällähän oli ennen joulua vääntöä jotta juu vanhaa vaan pakettiin niin hienoo on.
Mä sain mieheltäni mm.kalsarit ja ihanan lämpöset sukat mutta noi käytettynä,YÖKS!
Kyllä se pitää asia aatella niin että kunnioittaa sitä lahjan saajaa sen verran että uutena tavarat antaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:
Täällähän oli ennen joulua vääntöä jotta juu vanhaa vaan pakettiin niin hienoo on.
Mä sain mieheltäni mm.kalsarit ja ihanan lämpöset sukat mutta noi käytettynä,YÖKS!
Kyllä se pitää asia aatella niin että kunnioittaa sitä lahjan saajaa sen verran että uutena tavarat antaa.

Toi riippuu kyllä ihan lahjastakin...
on vähän eri asia antaa lahjaksi käytetyt kalsarit kuin vaikka vanha painos jostain kirjasta, josta lahjan saajan tietää pitävän...

Alkuperäinen kirjoittaja uskomatonta:
Käytettynä?????? WHAT??!!?? Ottaisin eron ukostani!Mielummin ei sitten lahjaa ollenkaan.

siis mä sain tietty noi UUTENA!
mut ku tääl nii hehkutettiin et kyl vaa vanhaa kamaa pakettiin niin o hienoo

no meillä muksu sai Ruka merkkiset sisätossut missä jarrutopparit, isomummi oli ne ostanu kirpparilta. Minusta nuo on tosi kivat eikä mua haittaa että on käytetyt, uudehkoilta näyttää ja mummi oli pessyt ne. Muuta käytettyä ei tullu.

Tosin en kyllä haluais itsekään käytettyjä kalsareita sentään..

Mä löysin muutaman kirjan käytettyinä, joista tiesin lahjan saajien olevan riemuissaan, koska niitä ei enää saa mistään ja uusia painoksiakaan ei ole luvattu ottaa. Mm. kaveriperheen Mimosa-vauva sai Mimosan syntymäpäiväkirjan, eilen tuli FB:ssä kaverilta viesti: ''MISTÄ sä olet tuon löytänyt, ihan mahtavaa, mulla oli toi sama pienenä! Tää oli kyllä hienoin lahja! KIITOS!!!!!'' että kyllä se käytettykin kelpaa :)

Omalle miehelle ja lapsilleni ostin kaikille pari-kolme käytettyä kirjaa, siskolleni huutonetista Arabian seinätaulun käytettynä ja pikkusiskon vauva sai lahjaksi meidän vanhat kestovaipat. Ja kaikki tykkäsivät kovin lahjoistaan :)

Mä sain mummoltani ensimmäisen mollamaijani entisöitynä. :heart: Käytetty siis. Lisäksi saatiin miehen kanssa kirpparilta ostetut tyynyliinat (menevät aitan tyynyihin). Eikä harmita yhtään, tuo mollamaija varsinkin oli ihana ylläri!

Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:

no, me pyydettiin esim. junarataa ja sanottiin että oikein hyvin käy käytetty, mutta valitettavasti ei sitä saatu. Eli monet lelut on kyllä tosi hienoja ja hyviä käytettynäkin, esim. legot, dublot, junaradan osat jne...
Mulla käy kaikki käytetty kunhan on nättiä ja siistiä, vaikka olis sukat tai alusvaatteet, pesen ne kumminkin =)