Kuinkas moni joutuu hankkimaan Litle pet shop-joulukalenterin????

Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
hitsi, kerkesin aamulla tilata pikkujoulu vaatteet ja lego ja dumle kalenterit, muttei sillon näkynyt tuota pet shop kalenteria vaikka ihan tuotenumeronkin laitoin hakuun.
ei taida enää keretä lisätä samaan tilaukseen :(
Siin kuvastossa oli joku päivämäärä, mistä alkaen niitä sai!
siinä oli 20.10. eli tänään ois tuotenumerolla pitänyt löytyä, mutta ehkä kysyntä on ollut suurempi kuin tarjonta. pitää vain katsella jos jostain muualta löytyisi.
No hyvä tietää, täytyy käydä kiinni heti, jos jossain näkee!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja suvi:
mistä noita cars kalentereita sit saa?
Elloksella näytti olevan semmosiakin... nekin oli suklaasisältöisiä....
Jos jossain on semmosia missä on jotain muuta sisällä...niin kertokaa..
Prismassa oli sellanen jossa on jotain roinaakin sisällä, yksi auto ainakin. Noin 12-13? maksoi. Tässä siis sekä suklaata että jotain pientä tavaraa..
 
Itse teen ja säästän
Mä kävin myös kyselemässä tuota kalenteria, enkä löytänyt, mutta törmäsin isoon settiin petsejä, 10 kpl noin parilla kympillä ja sain idean. Ostin sen setin, siinä oli neljä tarvikettakin, lisäksi hankin vielä kymmenen jotain muuta juttua ja teen itse kalenterin kakaralle. Luulis kelpaavan.
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Itse teen ja säästän:
Mä kävin myös kyselemässä tuota kalenteria, enkä löytänyt, mutta törmäsin isoon settiin petsejä, 10 kpl noin parilla kympillä ja sain idean. Ostin sen setin, siinä oli neljä tarvikettakin, lisäksi hankin vielä kymmenen jotain muuta juttua ja teen itse kalenterin kakaralle. Luulis kelpaavan.
öö..ja mikä on kokonaissumma? et taida kuitenkaan säästää. :whistle:
 
A shadieeyah


http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=421806&shopId=10009&findPath=true&compartmentId=10071&categoryId=10152&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay#

17euroa anttilassa
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Itse teen ja säästän:
Mä kävin myös kyselemässä tuota kalenteria, enkä löytänyt, mutta törmäsin isoon settiin petsejä, 10 kpl noin parilla kympillä ja sain idean. Ostin sen setin, siinä oli neljä tarvikettakin, lisäksi hankin vielä kymmenen jotain muuta juttua ja teen itse kalenterin kakaralle. Luulis kelpaavan.
öö..ja mikä on kokonaissumma? et taida kuitenkaan säästää. :whistle:
kyllä tuossa säästää, kun siitä aidosta kalenterista tulee vaan 3hahmoa ja muuta sälää. ja ne kymmenen muutahan vois olla karkkeja tms.
 

Yhteistyössä