Kuinkas moni aloitti uuden vuoden lupauksena laihiksen?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Minä aloitin tänään, mutta lukemat vähän erit kuin sulla...

Eli painoa 77kg ja pituus 164cm. Tavoite -17kg.

Anteeksi, mutta eihän sulla ap ole edes ylipainoa...
Niinpä. Alipainoa enemmänkin.
:D Voi kuulkaas näkisittepä minut... Ylä-ja alavartalo on ihan eri paria. Tissejä ei nimeksikään ja vyötärökin aika kapea. Yleensä menee koot s/36. Mutta kun mennään navan alapuolelle :D Tajuttomat jenkkakahvat, makkara mahassa ja voi luoja tätä takapuolta. Lantio on luonnostaan leveä ja mulla tuo kaikki rasva on varastoitunut navan alapuolelle :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Minä aloitin tänään, mutta lukemat vähän erit kuin sulla...

Eli painoa 77kg ja pituus 164cm. Tavoite -17kg.

Anteeksi, mutta eihän sulla ap ole edes ylipainoa...
Niinpä. Alipainoa enemmänkin.
:D Voi kuulkaas näkisittepä minut... Ylä-ja alavartalo on ihan eri paria. Tissejä ei nimeksikään ja vyötärökin aika kapea. Yleensä menee koot s/36. Mutta kun mennään navan alapuolelle :D Tajuttomat jenkkakahvat, makkara mahassa ja voi luoja tätä takapuolta. Lantio on luonnostaan leveä ja mulla tuo kaikki rasva on varastoitunut navan alapuolelle :D
Kannattaisiko ennemminkin kiinteyttää eikä laihduttaa?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paljonko tavoitteena?
Pituus ja tämänhetkinen paino?

Minä ajattelin muutaman joulukilon karistaa. Painoa tällä hetkellä 58 kg ja pituutta 166 cm
Niin minäkin, pituus on 163 ja painoa 55-56, tarkoitus olisi painaa yli 50 mutta alle 54 parin kuukauden kuluttua.
 
huh huh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paljonko tavoitteena?
Pituus ja tämänhetkinen paino?

Minä ajattelin muutaman joulukilon karistaa. Painoa tällä hetkellä 58 kg ja pituutta 166 cm
Niin minäkin, pituus on 163 ja painoa 55-56, tarkoitus olisi painaa yli 50 mutta alle 54 parin kuukauden kuluttua.
Apua! Ymmärrettekö te edes miltä te näytätte...Tehän olette ihan hirveitä riukuja :-D!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paljonko tavoitteena?
Pituus ja tämänhetkinen paino?

Minä ajattelin muutaman joulukilon karistaa. Painoa tällä hetkellä 58 kg ja pituutta 166 cm
Niin minäkin, pituus on 163 ja painoa 55-56, tarkoitus olisi painaa yli 50 mutta alle 54 parin kuukauden kuluttua.
Apua! Ymmärrettekö te edes miltä te näytätte...Tehän olette ihan hirveitä riukuja :-D!
Enkä ole riuku, tuli tuossa muutamia joulukiloja jotka olis tarkoitus karistaa...
 
Sikri harmaana
Täälläkin huhuilee yksi!!!

Eli 169 cm ja 62 kg. Tiedän, ettei ylipainoa ole, mutta tavoite terveemmät elämäntavat, kiinteytyminen ja pari kiloa painosta pois eli tuohon 60 kiloon. Keinot: jumppaan, uimaan, salille, kävelemään ja ennen kaikkea vähemmän roskaruokaa. Mutta ihan maltilla, eipä tässä jäniksen selässä olla :)
 
Minäkin vastaan, uhmallani vaikka :D .
Ajattelin 5kg pudottaa. 158cm oon ja nyt 55kg. Sitten kun saavutan sen 50kg niin alotan hurjan kiinteytysurakan, niin luultavasti siinä sitten paino nousee muutaman kilon.
Ja bmi on nyt tällä hetkellä normipainossa ja jos tuo 5kg putoaa, niin sitten mennään aivan normipainon alarajoilla, mutta uskon olevani sitten sopusuhtainen, mitä nyt en ole. Hieman sama vaiva kuin ap:lle, kaikki se rasva on kertynyt tuohon mahan alueelle.

Ja ajattelin nyt tammikuun tässä seurailla syömisiäni ja loppujen lopuksi vaihdan elämäntapani tästä napostelusta pois. Sillä uskon pudottavani tuon 5kg vuoden aikana vähintään pois.
 

Yhteistyössä