Kuinkakohan vanha Muumimuki??

  • Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti
..
En tienny et ne rivattomastaki maksaa noin paljon, meillä muuten oli tuommoiset penskana, just on vessan hyllyllä hammasmukina saman vuoden keltainen pikkumyy muki, ja jotain 93-96 ois vuosi jolloin itse saatiin siskon kasnsa moiset. Siskolla siis tuo muumimamma muki..
 
Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
No, ei ainakaan kovin vanha kun vielä kaupastakin löyty. Viime viikolla ainakin oli,,,
Se on se uudempi versio
Siis tuo on Muumimamma ja marjat ja se oli juuri kaupassa... Ei arabian sivuilla ainakaan ole kuin yksi tuommoinen.
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=95774109
Tää on se nyt kaupoissa oleva.

 
muumi
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
En tienny et ne rivattomastaki maksaa noin paljon, meillä muuten oli tuommoiset penskana, just on vessan hyllyllä hammasmukina saman vuoden keltainen pikkumyy muki, ja jotain 93-96 ois vuosi jolloin itse saatiin siskon kasnsa moiset. Siskolla siis tuo muumimamma muki..
Käy katsoon huutonetistä esim. tuon mukin hinta, niin et enää sitä varmaan hammasmukina pidä... tai ainakin alat pelkään, että hajoitat sen..
 
Kuka höntti ostaa rikkinäisen mukin. Jos etsii keräilykappaleita, niidenkin pitää olla ehjiä, että olisivat jonkin arvoisia :headwall: Eihän tuota voi edes käyttää, paitsi ehkä kynätelineenä tms. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:
Kuka höntti ostaa rikkinäisen mukin. Jos etsii keräilykappaleita, niidenkin pitää olla ehjiä, että olisivat jonkin arvoisia :headwall: Eihän tuota voi edes käyttää, paitsi ehkä kynätelineenä tms. :headwall:
:LOL: :LOL: entä jos jollain on menny toi muki rikki ja kahva jääny :LOL: :LOL: haluu korjata sen :LOL: :LOL: :ashamed: nimim.joku joka ei ymmärrä miks kerätä muumimukeja
 
Alkuperäinen kirjoittaja muumi:
Käy katsoon huutonetistä esim. tuon mukin hinta, niin et enää sitä varmaan hammasmukina pidä... tai ainakin alat pelkään, että hajoitat sen..
Mulla on tollainen ja ihan normaalissa käytössä. Mä juon siitä kahvia ja annan välillä kaksivuotiaan juoda siitä mehua :D

Mulle se on ihan tasan vaan muki, eikä mikään keräilykappale eikä mua häiritse se jos se nyt sattuu hajoamaan käytössä.

ja siinä mun mukissa on muuten kahvakin tallella :LOL:
 

Yhteistyössä