Kuinkahan vielä rankaisisin miestäni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Se sikaili ryyppämällä oikein urakalla viime viikonloppuna. En tiedä kävikö vieraissa, jos sitä kysytte, eikä kiinnosta. Ei se tietääkseni koskaan ole käynyt, luulen että baarikunnossaan siitä ei ole kellekkään seuraksi petissä.

Kuitenkin se suuttui mulle kun mä kävin perjantaina kahdella kaljalla kavereitteni kanssa. Olin sopinut sen miehen kanssa jo 3 viikkoa etukäteen. Silloin ja vielä perjantai-iltana se sopi ukolle, mut ei sopinutkaan enää kun tulin lauantain puolella kotiin. Asiallisessa kunnossa tulin, taksilla.

Tän illan jälkeen mies mokoma ryyppäsi aamusta iltaan lauantain ja sunnuntain. Selittäen syyksi sen kun mä olen käynyt ulkona ja huorannut siellä.

Nyt se on alkuviikon katunut, ja minä häntä haukkunut.

Olen ajatellut perua kesälomamme, siis mies saa kyllä mennä haluamassaan seurassa, mut mä en lähde. Eikä se nyt sitten näy haluavan mennä minnekkään ilman mua.
Mitenhän vielä voisin sitä pieksää henkisesti? Se oli tosi julma mulle koko viikonlopun.

No mitäs jos koittaisit vaan itse kasvaa ihmisenä.

Ties vaikka saisit siinä samalla kostettua miehellekin, sillehän voi tulla vaikka entistä pahempi morkkis, jos sä et olekaan täys kusipää :headwall:

Mä en voi ymmärtää tollasta!!! Eikö asioita voi sopia keskustelemalla asiallisesti sekä pyytää ja antaa anteeksi, kuten hyviin tapoihin kuuluu?

Ei terve parisuhde perustu toisen rankaisemiseen, pieksemiseen (ei fyysiseen eikä psyykkiseen), haukkumiseen yms.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tuomaritaina:
Hyvä ja perinteinen rankaisukeino on pillun pihtaaminen.

Tämä on jo käytössä =)

Näkyy ottavan päähän. Eli toimii :)

Mutta enää ei riitä mulle. Keksitkö jotain vielä pahempaa?

No okei - keksin vielä yhden, mutta tämä on sitten todella rankimmasta päästä:
Alatte petipuuhiin ja kun miehesi alkaa päästä vauhtiin ja lähestyy hurmiota - työnnät sen pois päältäsi vierellesi; katsot sitä ja sanot: "Kulta! Puhutaanko vähän vielä siitä kun olin siellä huoraamassa silloin perjantaina..." Tätä voit toistaa sitten tarpeen mukaan, kunnes tunnet saaneesi kostostosi ja päätät armahtaa miehen.

Tämä on jo käytössä =)

No okei - keksin vielä yhden, mutta tämä on sitten todella rankimmasta päästä:
Alatte petipuuhiin ja kun miehesi alkaa päästä vauhtiin ja lähestyy hurmiota - työnnät sen pois päältäsi vierellesi; katsot sitä ja sanot: "Kulta! Puhutaanko vähän vielä siitä kun olin siellä huoraamassa silloin perjantaina..." Tätä voit toistaa sitten tarpeen mukaan, kunnes tunnet saaneesi kostostosi ja päätät armahtaa miehen.

=) Sulla pelaa tilannetaju. :D

Mokoma ääliö ei edes lähde täältä vaikka olen sopueroa tarjonnut. Mokoma idiootti läheisriippuvainen luuseri. Sais sitten juoda ja olla mustasukkanen omilla kämpillään vaikka seinistään.
Mutta ei. Se haluaa olla mun kans yhessä ja kytätä mua. Säälittävä tapaus. Eräänä päivänä mä en enää rankaise sitä vaan jätän.

Mokoma ääliö ei edes lähde täältä vaikka olen sopueroa tarjonnut. Mokoma idiootti läheisriippuvainen luuseri. Sais sitten juoda ja olla mustasukkanen omilla kämpillään vaikka seinistään.
Mutta ei. Se haluaa olla mun kans yhessä ja kytätä mua. Säälittävä tapaus. Eräänä päivänä mä en enää rankaise sitä vaan jätän.

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:

Mitäs siinä virnuilet? :)

Aika suoraa puhetta. Itse käyttäisin sun pöksyissäs varmaan samantyylistä kieltä ja ilmaisuja... Tai sitten sä olet jonkin palstamamman ukko.

Aika suoraa puhetta. Itse käyttäisin sun pöksyissäs varmaan samantyylistä kieltä ja ilmaisuja... Tai sitten sä olet jonkin palstamamman ukko.

Eikun olen ihan reilusti palstamamma.
Mut vittu että vituttaa! Hyvä tosta ukosta vois vielä tulla mut miten sen koulisin..? Vai annanko suosiolla muille, minne se ei tosin itse halua? Ehkä joku muu koulisi sen paremmin itselleen?

Just nyt mä olen niin vittuuntunut että toivoisin että mokoma sika olis antanu mulle jonkin oikean syyn heittää se hevonvittuun. Ryyppääminen ja huorittelu ei vissiin vielä mulle riitä... mutta kohta riittää. Mies kohtaa elämänsä yllätyksen kun kesäloma koittaa. Se on panostanut siihen niin paljon.
Niin minäkin nyt omaani :D Painukoon possu mihin haluaa. Ja Erotkoon minusta jos näin haluaa!

Tämä on jo käytössä =)

Että ottaa päähä siihen malliin että ryyppäämään on mentävä..? Ja lopputulos on... Noidankehä.

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:

Tämä on jo käytössä =)

Että ottaa päähä siihen malliin että ryyppäämään on mentävä..? Ja lopputulos on... Noidankehä.

Niin on.
Ja tässä eräänä päivänä minä lopetan sen.

Mies saa jäädä ihmettelemään mikä siihen osui.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:

Tämä on jo käytössä =)

Olet idiootti

No jopas Jaska, ei sitten ollut muuta "neuvoa?"

Kovin tavanomainen tuo lausahduksesi on. Ei voi oikeen neuvoksi kehua.

Yhteistyössä