Kuinkahan pian voi laittaa kiilteen hyydykekakun päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Kun ohjeessa sanotaan että hyydytä yön yli..mutta kakku pitäs saada kiilteineen tarjolle aamulla..ja sen kiilteenkin pitäs hyytyä pari tuntia :whistle: voisko jo 2-3 tunnin hyytymisen jälkeen levittää sen kiilteen varovasti päälle?

Millasta kakkua väsäät? Itse olen tehny joskus sellasen kakun jossa hedelmäkermahyytelöä ja kakkupohjaa vuorotellen on laitettu ensin hyydytetyn koristehyytelön päälle.( Siis ensin kakkuvuokaan on laitettu mehuhyytelöainekset + koristehedelmiä, se hyydytetty ja laitettu kakkupohja + täytehyydyke päälle. Tajuskohan kukaan? siinämielessä helppo että kivan näköinen ja lisäx helppo koska voi tehdä edellisenä iltana ja kumota seuraavana.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:
Millasta kakkua väsäät? Itse olen tehny joskus sellasen kakun jossa hedelmäkermahyytelöä ja kakkupohjaa vuorotellen on laitettu ensin hyydytetyn koristehyytelön päälle.( Siis ensin kakkuvuokaan on laitettu mehuhyytelöainekset + koristehedelmiä, se hyydytetty ja laitettu kakkupohja + täytehyydyke päälle. Tajuskohan kukaan? siinämielessä helppo että kivan näköinen ja lisäx helppo koska voi tehdä edellisenä iltana ja kumota seuraavana.

Mä tein tollasen keksipohjaisen mansikka-raparperikakun ja siihen teen sit mansikkakiilteen päälle. Ja varmaan aamulla vielä koristelen tummalla suklaalla :)

Eli tuo sun kakku tehään väärinpäin vuokaan? Kuullostaa mukavan helpolta :)

[Mä tein tollasen keksipohjaisen mansikka-raparperikakun ja siihen teen sit mansikkakiilteen päälle. Ja varmaan aamulla vielä koristelen tummalla suklaalla :)

Eli tuo sun kakku tehään väärinpäin vuokaan? Kuullostaa mukavan helpolta :) [/quote]

Joo, yritän aina päästä mahdollisimman helpolla koska monasti juhlissa on paljon tarjottavaa, ja aika menee aamulla esiin laittoon. Toi sun kakku kuullostaa tosi hyvältä. Naps..ja ottaa palan, ja kiirehtii karkuun herkuttelemaan:)

Yhteistyössä