• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Kuinkahan nopeesti koulukuvaukset loppuis kokonaan

  • Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti
hmm...
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
ei ne loppusi. mä tilaan kuitenkin sen luokkakuvan, ja tarrakuvat. Yhsden ison kuvan skananaan itselle, sehän ei ole kielelttyä.
Varsinkin tytöltä jätän muut kuvat ottamatta ku just saatiin rippikuvat ( aidot)
*huokaus* ... tästä tulee hyvin pitkä päivä!!!!!!!!!! :whistle:
 
Rokkivosu
Muistaisivat nää samat mammat jotka täällä muutamasta kuvasta vouhkaavat, et itsekin voivat sit jättää sen netistä musiikin ja leffojen imuttamisen... laitonta se on sekin jos ei niistä mitään maksa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Muistaisivat nää samat mammat jotka täällä muutamasta kuvasta vouhkaavat, et itsekin voivat sit jättää sen netistä musiikin ja leffojen imuttamisen... laitonta se on sekin jos ei niistä mitään maksa :whistle:
No mulla ainakin on puhdas omatunto (siinäkin) asiassa.
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Muistaisivat nää samat mammat jotka täällä muutamasta kuvasta vouhkaavat, et itsekin voivat sit jättää sen netistä musiikin ja leffojen imuttamisen... laitonta se on sekin jos ei niistä mitään maksa :whistle:
No mulla ainakin on puhdas omatunto (siinäkin) asiassa.
Niin on mullakin, mutta tuskinpa kaikilla noilla METSOLAn morkkajilla on.
Pitää vaan esittää niin helvetin tekopyhää et :saint: :saint:
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Muistaisivat nää samat mammat jotka täällä muutamasta kuvasta vouhkaavat, et itsekin voivat sit jättää sen netistä musiikin ja leffojen imuttamisen... laitonta se on sekin jos ei niistä mitään maksa :whistle:
En ole imuttanu kumpaakaan enkä tule sitä tekemäänkään, joten muistan tämän kyllä
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Muistaisivat nää samat mammat jotka täällä muutamasta kuvasta vouhkaavat, et itsekin voivat sit jättää sen netistä musiikin ja leffojen imuttamisen... laitonta se on sekin jos ei niistä mitään maksa :whistle:
No mulla ainakin on puhdas omatunto (siinäkin) asiassa.
Niin on mullakin, mutta tuskinpa kaikilla noilla METSOLAn morkkajilla on.
Pitää vaan esittää niin helvetin tekopyhää et :saint: :saint:
Tietämättäsi asiaa kuitenkaan olet valmis nimittelemään heitä itse kuitenkin :LOL:


Itse olen puhunut asiasta en kirjoittajasta
 
hmm...
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Muistaisivat nää samat mammat jotka täällä muutamasta kuvasta vouhkaavat, et itsekin voivat sit jättää sen netistä musiikin ja leffojen imuttamisen... laitonta se on sekin jos ei niistä mitään maksa :whistle:
En ole koskaan imuttanut netistä musiikkia enkä mitään muutakaan _ enkä sitä tule myöskään tekemään!! Rehellisyys maan perii!!! :)
 
Riikka
Tulevaisuudessa tuskin tulee olemaan samanlaista käytäntöä kuin nyt ja ainakin kolmekymmentä vuotta sitten. Kyllä ne tilaukset kaikki nettiin menee. Sieltä voi salasanalla katsoa ja tilata mieleisensä määrän.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
ei ne loppusi. mä tilaan kuitenkin sen luokkakuvan, ja tarrakuvat. Yhsden ison kuvan skananaan itselle, sehän ei ole kielelttyä.
Varsinkin tytöltä jätän muut kuvat ottamatta ku just saatiin rippikuvat ( aidot)
Kuvien kopioiminen tai skannaaminen on laitonta, koska sinulla ei ole copyright oikeuksia niihin kuviin, se oikeus on valoukuvausliikkeellä.
 

Yhteistyössä