Kuinkahan lähellä menehtyminen on ollut?

  • Viestiketjun aloittaja äiti minäkin
  • Ensimmäinen viesti
minä
Hui kauheeta! Onneksi kaikki on loppujen lopuksi mennyt hyvin. Luojalle kiitos nykyaikaisesta lääketieteestä.

Asian vierestä, kuinka paljon normisynnytyksessä sitten menettää verta? Mulla oli 500 g.
 
Böö
Mutta kyllä kamala tilanne. Minä kun olin sitten heräämössä episodin jälkeen niin mies sai käydä vaan pari kertaa minun luona parin minuutin ajan ja vauvani näin sitten joskus neljän viiden tunnin eron jälkeen. :( :(
 
vieras
Minä menetin lapseni synnytyksessä 7-8 litraa verta. Alussa menetin muutaman kerran tajuntani, mutta sitten olinkin tajuissaan pitkän aikaa. Tietenki silloin kun välillä nukutettiin en tiennyt mistään mitään.
En kokenut että tilanne olisi ollut hirveän vakava kun miestäni ei pyydetty teholle minua
katsomaan.
Mutta aika hurja kokemus oli.
 
a_p
Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
siis oliko vauva tyttö vai poika aijemmin kirjoitetaan että poika on terve ja myöhemmässä tekstissä lukee että isä ilmoitti tytön syntymästä???
Huomasin itsekkin virheeni. Aluksi ajattelin vaihtaa vauvan sukupuolen jotta vanhemmat (jos täällä käyvät) eivät tunnistaisi tarinaa. Mutta kun ajatuksissa kirjoittaa tulee virhe kun ei muista enään vaihtaa sitä uudelleen. Joten tästälähin puhun vain vauvasta.
 

Yhteistyössä