Kuinkahan kauan noi kaksi taas panttaa kakkaa..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja köhköh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

köhköh

Vieras
Kyseessä yksi lapsi ja yksi koira. Kummallakin sellanen massu jotenkin että ei ole aina kiirettä kakalle.
Ei vaikuta kuitupitoset ruuat tai runsas ulkoilu, josta mä olen nyt jo tänään iloisesti väsynyt :) Ja liikuntaa siis tosiaan saavat kumpikin. Kumpikin pissii kiitettävästi :) Lapsi 1v ja koira 3v. :) Molemmilla menee välillä päivä tai pari ettei kakata.
Mut sitten kun jompikumpi päättääkin alottaa kakkimisen, niin sitä sitten riittää... Ja miksi mielellään kakataan esim. kylässä niin että hoitopöytäkin "lainehtii" ja varavaatteetkin menee uusiksi? tai vastaavasti niin että asfaltilla on iso keko? Mulla siis ainakin tulee kakka aamuisin :ashamed: Ei siitä sen enempää.
Miksi sitä pitää pantata..? T: kakkapussein ja vaipoin hyvin varusteltu äiti

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
:) Hih, no naurettavaahan tää on. Ei mulla mitään ongelmaa ole.

Mä vaan tässä pähkäilen josko oppisin suolia kouluttamaan... :) Helpottais mun kotielämää.

Koiralla ja lapsella on selvästi joku salainen kakkasopimus. :D Mä luin ensin sanan kotielämää, että kotilehmää. :D

Mä vaan tässä pähkäilen josko oppisin suolia kouluttamaan... :) Helpottais mun kotielämää.

Tossa taas näin laman aikana uusi ammatti:Kakkakouluttaja!Elämänkoulu on siinä paras opettaja

Alkuperäinen kirjoittaja kaki:

Tossa taas näin laman aikana uusi ammatti:Kakkakouluttaja!Elämänkoulu on siinä paras opettaja

Tienaisikohan? jos mä aloittaisin tunnit sanomalla "tartu kakkaongelmaista terapiakaveriasi kädestä/tassusta. Hengittäkää syvään ja alkakaa keskittyä suolistoonne..."