kuinkahan helposti pankki antaa lyhennysvapaata asuntolainasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pankkina nordea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pankkina nordea

Vieras
tarvittais todennäköisesti lyhennysvapaata 1,5 vuoden kuluttua noin puoleksi vuodeksi. maksettais siis vain korot. onnistuukohan?
ollaan maksettu asuntolainaa kolme vuotta nyt pankille eikä olla pidetty lyhennysvapaita koskaan aiemmin.

Luulusin, ainakin osuuspankissa onnistui ihan muitta mutkitta. Riippuu tietty teidän lainan ehdoista, onko niissä mainittu oikeus lyhennysvapaaseen. Yleensä kyllä on. Me otettiin mun hoitovapaan ajaks (6kk) vapaata.

Lyhennysvapaata voi ottaa vaikka netissä (ainakin jos olette avainasiakkaita) Meillä on ainakin sellainen asuntolaina, että kerran vuodessa voi tehdä maksuohjelman muutoksen ilmaiseksi, muuten maksaa jotain... Jos teet esim. tänään muutoksen, ensi kuussa vielä menee lyhennys, mutta sitten seuraavassa ei ja itse saa tosiaan laittaa sen, kuinka kauan haluat lyhennysvapaata. Se on erittäin helppo tehdä, menemällä omilla sivuilla lainat- kohtaan ja sieltä löytyy maksuohjelman muutos. Kokemusta on, hoitovapaan takia on lainanhoitoja siirretty :) Niin ja Nordean asiakkaita ollaan mekin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kokemusta on:
Lyhennysvapaata voi ottaa vaikka netissä (ainakin jos olette avainasiakkaita) Meillä on ainakin sellainen asuntolaina, että kerran vuodessa voi tehdä maksuohjelman muutoksen ilmaiseksi, muuten maksaa jotain... Jos teet esim. tänään muutoksen, ensi kuussa vielä menee lyhennys, mutta sitten seuraavassa ei ja itse saa tosiaan laittaa sen, kuinka kauan haluat lyhennysvapaata. Se on erittäin helppo tehdä, menemällä omilla sivuilla lainat- kohtaan ja sieltä löytyy maksuohjelman muutos. Kokemusta on, hoitovapaan takia on lainanhoitoja siirretty :) Niin ja Nordean asiakkaita ollaan mekin.

Kiitos :) Ollaan avainasiakkaita. Täytyy tutustua tähän juttuun... mut tää lyhennysvapaa ei ole ajankohtaista kyllä vielä 1,5-vuoteen :)
Tykkään vaan että asiat on selvillä hyvissä ajoin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kokemusta on:

hei,
kerrotko vielä tarkemmin missä tuo maksuohjelman muutos kohta löytyy...en löydä?

Yhteistyössä