Kuinka yleistä on, että mies on posliini?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos huomaisin uudella tuttavuudella olevan posliinimuna niin siinä kyllä menisi sen tyypin tsänssit vakavempaa jatkoa ajatellen.

Ajattelisin tyypin olevan ns. panija tai bi. Ei joka tapauksessa sytyttäisi pätkääkään. Eri asia sitten parisuhteessa yhdessä poslariksi ajelut.
 
Sekatyömies
Uimahallissa usein käyvä kaverini väittää, että naisista valtaosa on nykyään posliineja tai ainakin siistittyjä ja vain pieni vähemmistö majavia.

Tuosta tuli mieleen, että kuinka yleistä se on miehillä että on posliini? Vai onko ehkä jopa niin, että miesten keskuudessa posliinius koetaan epämiehekkääksi ja miehet vaan antavat karvojen rehottaa?
Itse 40v. mies ja posliini alakerta ollut jo 18 vuotta. Olen hetero ja perseessä on karvoitusta.
Kukaan nainen ei ole pihdannut sen takia,päinvastoin.
Uimahallissa välillä tulee katseita.
Enkä ole ajellut pienen peniksen takia.
 
vierailija
Aika usein tulee sheivattua Jotenkin oudolta maistui tuo sheivaus sana
Vanha ketju, mutta vastaan silti. Olin viikonloppuna kaverin kans saunassa ja hän näki kuulemma ekan kerran miehellä (mulla siis) posliinin. Oli ihmeissään että miks oon ajellut. Vastasin et en ookkaan, käyn säännöllisesti brassissa😂. Se oli vielä ihmeellisempää että miks maksan semmosesta ja eikö se satu. Oon käynyt kohta vuoden verran ja sitä ennen ajellut pois pari vuotta. Ei sokerointi enää juuri satu. Niin se syy, siitä on ollut juttua monesti ja monessa paikassa ja kerran päätin kokeilla. Tuo karvaton vaan tuntuu paljon paremmalta etten halua edes karvoja takas. Alussa hävetti mennä julkiseen saunaan kylpylässä tms mut huomasin että sehän on aika yleistä nykyään niin enää en ole moksiskaan.

Myös jo omilleen muuttaneet jälkikasvuni näköjään ajaneet pois, huomasin kun mökillä kerran saunottiin. Ei kukaan toisesta maininnut mitään vaikka selkeästi toisiamme katsottiin. Itse en ajanut vielä kun asuivat kotona niin musta eivät saaneet mallia. Vaimoani en ole tainnut koskaan nähdä karvaisena.
 
vierailija
Vaikuttaisi olevan suht yleistä vaikkei otantani olekaan erityisen laaja. Prosentuaalisesti useammalla posliini kuin ei ajeltu. Sinällänsä sääli sillä pidän siitä, että miehekkyys näkyy mm. rintakarvoissa ja runsaammassa karvoituksessa kuin itselläni, kunhan ei mennä selkätaljaosastolle.

Toisaalta eipä suhde perustu karvoihin tai karvattomuuteen.
 

Yhteistyössä