Kuinka yleistä on, että mies on posliini?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Uimahallissa usein käyvä kaverini väittää, että naisista valtaosa on nykyään posliineja tai ainakin siistittyjä ja vain pieni vähemmistö majavia.

Tuosta tuli mieleen, että kuinka yleistä se on miehillä että on posliini? Vai onko ehkä jopa niin, että miesten keskuudessa posliinius koetaan epämiehekkääksi ja miehet vaan antavat karvojen rehottaa?
 
vierailija
Sellaista:)
Ainakin naisilla häpykarvoituksella on kuitenkin edelleen merkittävä tehtävä. Naisen häpykarvoituksen tarkoituksena on estää bakteereja pääsemästä limakalvoille ja edistää virtsan, kuukautisveren ja valkovuodon valumista pois iholta.

Joidenkin gynekologien mukaan se, että yhä useammat naiset poistavat kokonaan tai lähes kokonaan häpykarvansa, on johtanut naisen sukupuolielinten tulehdusten yleistymiseen
 
Mun mielestä posliini ei näytä hyvältä miehellä eikä naisella. Paras on, kun on lyhennetty ja siistitty karvoitus, näin omasta mielestäni. Mutten varsinaiseen kysymykseen osaa vastata, kun kokemukseni miesten karvoituksesta on hyvin vähäinen.
 
vierailija
Itse en ainakaan edes suostu harrastamaan miehen kanssa seksiä, jos mies ei ole posliini, kuten minäkin.
Karvat ovat mulle täydellinen turn off. Tosin hiukset, kulmakarvat ja ripset täytyy olla.
 
Itse en ainakaan edes suostu harrastamaan miehen kanssa seksiä, jos mies ei ole posliini, kuten minäkin.
Karvat ovat mulle täydellinen turn off. Tosin hiukset, kulmakarvat ja ripset täytyy olla.
Dumppaisitko muuten ihanan ja täydellisen miehen kolmen viikon tapailun jälkeen, kun huomaat seksiin ryhdyttässä sen olevan karvallinen? Vai kysytkö heti ensitreffeillä "Onko sulla posliini?"
 
vierailija
Dumppaisitko muuten ihanan ja täydellisen miehen kolmen viikon tapailun jälkeen, kun huomaat seksiin ryhdyttässä sen olevan karvallinen? Vai kysytkö heti ensitreffeillä "Onko sulla posliini?"
En odottaisi kolmea viikkoa ennen sänkyyn menemistä ja jos miehellä olisi karvat, niin passittaisin kylppäriin ajamaan ne pois, tai muuten ei tipu. Tosin mulla on hyvä ja täydellinen mies, joka poistaa kaikki ylimääräiset karvansa. ;)
 
En odottaisi kolmea viikkoa ennen sänkyyn menemistä ja jos miehellä olisi karvat, niin passittaisin kylppäriin ajamaan ne pois, tai muuten ei tipu. Tosin mulla on hyvä ja täydellinen mies, joka poistaa kaikki ylimääräiset karvansa. ;)
Okei. Mulla vaan laskis halut täydelisesti, jos kumppani ojentaisi höylän käteen ja passittaisi kylppäriin.
 
vierailija
Itse en ainakaan edes suostu harrastamaan miehen kanssa seksiä, jos mies ei ole posliini, kuten minäkin.
Karvat ovat mulle täydellinen turn off. Tosin hiukset, kulmakarvat ja ripset täytyy olla.
Tosi karmeaa! Se lima kun menee karvattomien kehojen väliin, tuntuu, että liimaantuu kiinni tai sitten se lurtsutus on niin tajutonta, että meinaa kuolla nauruun.
 

Yhteistyössä