Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:
Mulla oli Naistenklinikalla sen verran huono tuuri että odotin anestesialääkäriä pari tuntia :kieh: Viis tuntia lopulta kärvistelin ennenku piikin sain (siis siitä kun kätilö oli lääkärin pyytäny). Kaikissa pienemmissä sairaaloissa ei taida edes olla päivystävää anestesialääkäriä? Serkulle kävi Tammisaaressa niin että anestesialäkäri hälytettiin jostain muualta kiireelliseen sektioon, onneksi ei ollu hätä
No anestesialääkärinhän VOI pyytää salista pois aina, ei ne siellä oo koko leikkauksen ajan, vain alkuvaiheessa ja herätellessä, siinä välissä nukutettua seuraa anestesiahoitaja...
Muutenhan niitä pitäis olla aika liuta.
MÄ epäilen, että se hoitaja ei heti pyytän TAI se lääkäri ei heti viittin tulla.
Hoitaja kyllä pyysi lääkäriä moneen kertaan. Tuohon viiteen tuntiin mahtui parikin hätäsektiota + anestesialääkäri rupes keskellä yötä selvittämään verenhyytymistekijöitä (joissa ei koskaan ole ollu mitään häikkää ja se olisi selvinny papereistakin) ja soitelemaan sisätautilääkärille et voiko mulle laittaa epiduraalin. Sinänsä teki ihan oikein kun ei tiennyt, mutta kun MITÄÄN syytä ei ollut miksi ei olisi voinu laittaa.
Ennen seuraavaa synnytystä pyysin sisätautiläkäriä kirjoittamaan papereihin kissankokoisilla kirjaimilla että kaikkia puudutteita voi käyttää. Sisätautilääkärikin ihmetteli tuota anestesialääkärin tietämättömyyttä

samoin seuraavan synnytyksen anestesialääkäri ihmetteli miksi papereissa oli moinen maininta :snotty: